Werewolves دوازدهمین بسته‌ی معرفی شده برای این بازی است و بازیکنان را به کشف دنیای جدید Moonwood Mill دعوت می‌کند. با دریافت این بسته، مشابه با بسته‌ی خون‌آشام‌ها، بازیکنان می‌توانند داستان و تاریخچه‌ی شخصیت گرگینه‌ی خود را انتخاب کنند. بازیکنان همچنین باید انتخاب کنند که آیا می‌خواهند جنبه‌ی حیوانی آواتار خود را در آغوش بگیرند یا با آن مبارزه کنند. گفتنی است که آواتارهای گرگینه مطابق انتظار تحت تاثیر چرخه‌ی ماه و سایر رویدادها قرار خواهند گرفت.

همانطور که هویت شخصیت خود را شکل می‌دهید، می‌توانید دقیقا نحوه‌ی تبدیل شدن آن‌ها به یک گرگینه و اینکه آیا آن‌ها قصد دارند در طول زندگی خود یک آلفا در گروه یا گرگی تنها باشند را انتخاب کنید. از طرفی گرگینه‌ها می‌توانند برای پیوستن پیدا کنند و اگر خوش شانس باشند، حتی می‌توانند همسری برای خود برگزینند.

سیمز 4

به نظر می‌رسد که منطقه‌ی مون‌وود میل خانه‌ی دو دسته گرگ است که با نام‌های Moonwood Collective و Wildfangs شناخته می‌شوند. مون‌وود گروهی از گرگینه‌های کارکشته هستند که بر سنت‌ها، کنترل خود و جامعه اهمیت می‌دهند. از سوی دیگر، گروه Wildfangs بر فردیت، رشد شخصی و پذیرش خود تمرکز دارد. پیوستن به هر یک از گروه‌ها مجموعه‌ای از مسئولیت‌ها، تعهدات و سلسله مراتب خاص خود را به همراه خواهد داشت. بازیکنان همچنین می‌توانند سعی کنند در نهایت در یکی از این گروه‌ها تبدیل به رهبر دسته یا آلفا شوند.

تبدیل شدن به یک گرگینه در سیمز ۴ تنها شامل تغییرات ظاهری آواتارها نمی‌شود و مکانیک‌های جدیدی را برای گیم‌پلی نیز به ارمغان می‌آورد که از جذابیت‌های خاص خود برخوردار هستند. یکی از المان‌های جدیدی که در این بسته وجود دارد، خشم یا Fury است. استفاده از توانایی‌های منحصربه‌فرد یک گرگینه، مبارزه با دیگر گرگینه‌ها، ماندن در حالت جانوری یا قرار گرفتن در زیر ماه کامل می‌تواند تغییراتی را در مکانیک ایجاد کند و خلق و خوی آواتار شما را تغییر دهد. رسیدن به حداکثر مقدار خشم، فرآیند تبدیل شدن به گرگ را سریع‌تر از قبل می‌کند.

بسته‌ی Werewolf بازی سیمز ۴ هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بسته‌ی جدید سیمز ۴ شما را در نقش گرگینه‌ها قرار می‌دهد؛ تریلر آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala