وقتی صحبت از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن می‌شود، معمولا دو بازی لست آو آس و گاد آو وار زودتر از بقیه به ذهن بازیکنان می‌آید. این دو اثر از بهترین بازی‌های نسل‌های خود هستند و در تاریخ بازی‌های ویدیویی جایگاه‌های شایسته‌ای برای خود پیدا کرده‌اند. حال اگر این دو را کنار هم بگذارید، چه اتفاقی می‌افتد؟

این دقیقا همان کاری است که مادسازی با نام Omega Fantasy انجام داده و مدل هایی برای جوئل و الی ایجاد کرده است که جایگزین کریتوس و آترئوس در بازی گاد آو وار ۲۰۱۸ می‌شوند. نه تنها این، بلکه جوئل با کوله پشتی خود نیز مجهز شده است و از طرفی تبر لوایتان کریتوس با یک لوله جایگزین شده است که البته از نظر قدرت در مقایسه با آجرها، بطری‌ها و تفنگ‌های مختلفی که در لست آو آس یافت می‌شوند، ارتقا یافته و عملکرد مشابهی را نسبت به تبر ذکر شده ارائه می‌دهد.

گاد آو وار

با این حال فقط جوئل و الی نیستند که به بازی اضافه شده‌اند. شخصیت دیوید به عنوان بالدور در ابتدای بازی با جوئل خواهد جنگید و دراگر‌ها نیز اکنون تبدیل به کلیکرهای ترسناکی شده‌اند. دیوید یکی از آنتاگونیست‌هایی است که الی در نیمه‌ی دوم لست آو آس با آن برخورد می‌کند. جالب است بدانید که این مادساز تنها خود را به تغییر مدل‌های سه‌بعدی بازی محدود نکرده است و دیالوگ‌هایی از لست آو آس را به بازی اضافه کرده تا تجربه‌ی جذاب‌تری را ارائه دهد. طبق گفته‌ی سازنده، یافتن و ویرایش هر یک از این دیالوگ‌ها زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است که از زمان انتشار گاد آو وار ۲۰۱۸ روی رایانه‌های شخصی، مطابق انتظار مادهای مختلفی برای آن منتشر شده است که بعضا بازی را جذاب و مفرح کرده‌اند. از بین این مادها می‌توان به ماد نسخه‌ی جوان‌تر کریتوس، سی‌جی و بیگ اسموک از بازی جی‌تی‌ای سن آندرس و مستر چیف اشاره کرد. البته همه‌ی مادها تنها به تغییرات ظاهری شخصیت‌ها محدود نشده‌اند و برخی از آن‌ها در کنار تغییراتی در اتمسفر بازی، پرفورمنس آن را بهتر از قبل کرده‌اند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با پلی‌استیشن، استودیوی ناتی داگ به تازگی رسما از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی لست آو آس ۱ برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده است و این بازی همچنین قرار است در آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. در همین حال، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که گاد آو وار رگناروک نیز در نوامبر امسال منتشر خواهد شد.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ جوئل و الی در قالب یک دستکاری به گاد آو وار می‌آیند! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala