به نظر می‌رسد که به زودی، شاهد معرفی نسخه‌ی هفتم سری Yakuza خواهیم بود. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. در عنوان Yakuza 6 شاهد پایان داستان Kiryu، شخصیت اصلی این سری بودیم، اما این به این معنا نیست که کار این سری محبوب هم به پایان رسیده است. شرکت Sega هم بارها برروی […]

شایعه: Yakuza 7 در تاریخ ۲۶ آگوست معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که به زودی، شاهد معرفی نسخه‌ی هفتم سری Yakuza خواهیم بود. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

در عنوان Yakuza 6 شاهد پایان داستان Kiryu، شخصیت اصلی این سری بودیم، اما این به این معنا نیست که کار این سری محبوب هم به پایان رسیده است. شرکت Sega هم بارها برروی این قضیه تاکید کرده است و اعلام کرده است که سری Yakuza همچنان به راهش ادامه خواهد داد و آن‌ طور که از شواهد به نظر می‌رسد، احتمالا تا ماه آینده، شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از این فرانچایز خواهیم بود.

اخیرا سازندگان سری Yakuza اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور)، مراسم ویژه‌ای را در UDX Akihabara برگزار خواهند کرد؛ مراسمی که در آن به معرفی IP کاملا جدیدی خواهند پرداخت. به نظر می‌رسد که سازندگان، قصد دارند تا دست به ساخت عنوانی متفاوت از حال و هوای مافیای ژاپنی بزنند؛ با این حال چند وقت پیش، اشاره کرده بودند که نسخه‌ی جدیدی از Yakuza هم معرفی خواهد شد.

اگر نسخه‌ی جدید Yakuza معرفی شود، عرضه‌ی آن برروی کنسول پلی استیشن ۴ کاملا قطعی خواهد بود. از آنجایی که در چند وقت اخیر، شرکت Sega و استودیوی Yakuza صحبت‌های زیادی از علاقه‌ی خود برای آوردن این فرانچایز به کنسول نینتندو سوئیچ کرده‌اند، عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی برروی کنسول نینتندو سوئیچ هم بسیار محتمل خواهد بود. احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هم تا حد زیادی وجود دارد، اما دیدن این فرانچایز برروی کنسول ایکس باکس وان، امری محال به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این بازی خواهیم بود یا خیر.

تنها عنوان از این سری که اکنون می‌توان انتظار عرضه‌اش را کشید، Yakuza: Kiwami نام دارد. Yakuza Kiwami نسخه‌ی بازسازی شده‌ از اولین عنوان این سری است که گرافیک بازی را به طرز چشم‌گیری ارتقا بخشیده است و البته شامل ۳۰ دقیقه، کات‌سین اضافی نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی می‌شود. نسخه‌ی اول این بازی در سال ۲۰۰۵ تنها برروی کنسول پلی استیشن ۲ منتشر شد. در بازی Yakuza Kiwami شاهد بهبود سیستم مبارزات بازی نیز خواهیم بود. ضمن اینکه المان‌های جدیدی که قبلا در عنوان Yakuza 0 مشاهده کرده بودیم، در این عنوان هم وجود خواهند داشت.

این بازی در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. این بازی با کیفیت ۱۰۸۰p و فریم‌ریت ۶۰ فریم در ثانیه، برروی این کنسول اجرا خواهد شد. برای مشاهده‌ی میزان تغییرات این بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی آن، به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع متن: gamefa