طبق معمول، لری هریب ملقب به میجور نلسون، از راه یافتن عناوین جدیدی به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان خبر داده است. در حال حاضر، سه بازی Red Faction: Armageddon ،Raiden IV و GYRUSS از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت، برروی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارند. Red Faction: Armageddon […]

سه بازی جدید به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان افزوده شدند

طبق معمول، لری هریب ملقب به میجور نلسون، از راه یافتن عناوین جدیدی به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان خبر داده است.

در حال حاضر، سه بازی Red Faction: Armageddon ،Raiden IV و GYRUSS از طریق برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل مایکروسافت، برروی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارند.

Red Faction: Armageddon عنوان تیراندازی سوم شخصی است که توسط ولیشن (Volition) ساخته و در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است. این بازی، اتفاقات ۵۰ سال بعد از نسخه‌ی اول خود یعنی Guerilla را روایت می‌کند و نبرد Darius Mason با بیگانگانی به نام Plague در سیاره‌ی مریخ را به نمایش می‌گذارد.

 Raiden IV بازی تیراندازی آرکیدی است که ابتدا در سال ۲۰۰۷ روانه‌ی بازار ژاپن شد. این عنوان شما را با سیل عظیمی از دشمنان روبه‌رو می‌کند که باید با سلاح‌ها و قدرت‌های مختلف، آن‌ها را به هلاکت برسانید. در این بازی حالت‌ها یا همان مودهای متعددی وجود دارند و یکی از آن‌ها، Xbox 360 Mode است؛ حالتی که شامل سفینه‌ها، مکان‌ها و باس‌های جدیدی می‌شود که در نسخه‌ی اصلی قرار ندارند.

GYRUSS نیز یک بازی آرکید در سبک تیراندازی است که توسط کونامی توسعه یافته و در سال ۲۰۰۷ برروی ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده است. در این بازی، باید برای بقای زمین، طی ۲۳ مرحله در برابر موجودات بیگانه‌ی منظومه‌ی شمی مبارزه کنید و آن‌ها را شکست دهید.

در آخر، لازم به ذکر است که طبق روال همیشگی این برنامه، اگر بازی‌های مورد نظرتان را برای ایکس‌باکس ۳۶۰  خریداری کرده باشید، قادر به دریافت رایگان آن‌ها از بخش بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان خود خواهید بود. در غیر این صورت، باید به وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید و آن‌ها را خریداری نمایید.

منبع متن: gamefa