حال چندی پیش اعلام شد که این بازی برای تمامی پلتفرم‌های موجود رایگان خواهد بود. تنها پس از گذشت ۴۸ ساعت از عرضه رایگان این بازی، تعداد کاربران آن از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرد. شرکت سازنده نیز به سبک و سیاق این بازی از کاربران تشکر کرده است.

بازی فال گایز در حال حاضر از امکاناتی مثل کراس پلی (Cross Play) و کراس پراگرشن (Cross Progression) بهره می‌برد. به این معنا که شما می‌توانید با تمامی افراد روی دستگاه‌های متفاوت این بازی را تجربه کنید. همینطور اینکه اگر بازی را روی یک دستگاه مثل کنسول به پیش بردید، می‌توانید ادامه راه را در کامپیوتر خود بروید. البته دقت کنید که سیستم آنلاین این بازی با شرکت اپیک (Epic Games) است. به همین دلیل برای تجربه آن باید وارد اکانت خود در اپیک بشوید.

بازی Fall Guys

طراحی کاراکترها در این بازی بسیار جالب است. همینطور اینکه برخلاف اکثر عناوین امروزی، فال گایز خشونت بسیار کمی داشته و همچنان مفرح است.

بازی فال گایز در هنگام عرضه رایگان خود بهبودهای زیادی نسبت به قبل داشته است. همینطور اینکه قرار است به طور دائم از این بازی پشتیبانی بشود. نکته مهم اینجاست که  فال گایز دیگر در فروشگاه استیم وجود ندارد. در کنار این موارد نسخه پلی‌استیشن ۵ این بازی به روزرسانی نسل نهم هم دریافت کرده تا بهترین تجربه را در این دستگاه به کاربران ارائه دهد.

طبق چیزی که اعلام شده فال گایز به صورت فصلی مثل بسیاری از عناوین دیگر محتوای جدید دریافت می‌کند. حال می‌خواهد نقشه جدید یا پوشش‌های جالب برای کاراکترهای داخل بازی باشد. دقت کنید که در بازی خرید درون برنامه‌ای وجود دارد. پس اگر آیتمی را می‌خواهید و آن را ندارید، می‌توانید از فروشگاه بازی آن را بخرید.

منبع: Gamesradar.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تعداد بازیکنان Fall Guys بعد از رایگان شدن به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala