به گزارش پردیس گیم، کوری بارلوگ طی مصاحبه اخیر خود با Daily Stars وجود عناوین بیشتری از God of War را تایید کرد. او گفت طرحی را در ذهن خود دارد و نسخه جدید این سری راه را برای گسترش اساطیر اسکاندیناوی هموار می‌سازد.

داستان این نسخه برروی کریتوس و پسر او تمرکز دارد. کریتوس در طول سفر آن‌ها، سعی می‌کند که شیطان گذشته خود را فراموش کند. این داستان می‌تواند در طرح‌های مختلفی توسعه یابد و کوری بارلوگ تصمیم گرفته که بخش مشخصی از آن را در این نسخه پیاده سازد. از نظر او، داستان God of War کریتوس را برای بازگشت به‌همراه بازی‌های بیشتری آماده خواهد نمود:

"من فعلا سعی بر تکمیل ساخت این بازی دارم اما این را می‌گویم دلیل انتخاب چنین داستانی، این بود که من از همین حالا داستان‌های چندین بازی دیگر را مشخص و ترسیم کرده‌ام. طرحی را در ذهن خود دارم که به فراتر از این بازی می‌رود و برای من، هر کاری که در این نسخه از God of War انجام می‌دهیم، بیشتر مثل ساختن راه به سمت آن‌ها است."

کوری بارلوگ: داستان چند نسخه دیگر از God of War هم‌اکنون مشخص شده است

کوری بارلوگ افزود مردم هیچ‌وقت با پایان God of War 2 موافقتی با وی نداشتند اما او فکر می‌کرد که این یک پایان عالی بوده است. یک پایان باز و پر از سوال چیزی بود که به طرفداران نشانه‌ای برای وجود نسخه‌های بعدی می‌داد. آیا این بدان معناست که God of War هم پایان مشابه‌ای نسبت به نسخه دوم خود خواهد داشت؟ شاید!

God of War برروی رابطه پویای کریتوس و پسر او تمرکز می‌کند. بازی براساس اساطیر اسکاندیناوی است و ظاهرا چند نسخه دیگر هم به همین شکل خواهند بود.

God of War در نیمه اول سال 2018 به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame