به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش Square Enix (منتشرکننده بازی) اعلام کرد که عنوان Just Cause 3 به مدت دو روز یعنی تا جمعه 6 مردادماه به‌صورت کاملا رایگان قابل تجربه است. کاربران PC از هم‌اکنون می‌توانند با مراجه به فروشگاه Steam و دریافت این عنوان به تجربه آن بپردازند. همزمان با همین خبر، Square Enix اعلام کرد که برای خریداران این عنوان تخفیفی 75 درصدی درنظر گرفته است.

لازم به ذکر است که چندی پیش مود غیررسمی چندنفره بازی در شبکه استیم منتشر شده بود. حدس ما این است که Square Enix سعی دارد که تا قبل از اضافه کردن رایگان بخش چندنفره به بازی، فروش این عنوان را بالا ببرد.

این بازی در سال 2015 به بازار عرضه شده بود و در هنگام عرضه مشکلات زیادی در بازی وجود داشت. استدیو Avalanche (سازنده بازی) با عرضه بروزرسانی‌های متعددی سعی بر حل نقایص بازی داشت. البته این بازی همچنان از مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی از SLI (استفاده از همزمان از دو کارت گرافیک Nvidia) رنج می‌برد. با این وجود دارندگان بعضی از کارت گرافیک‌ها مانند GTX  970 می‌توانند بدون مشکل خاصی به بازی کردن این عنوان بپردازند.

برای دانلود این عنوان می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

منبع متن: pardisgame