موفقیت‌های بازی ژاپنی ادامه دارد. Persona 5 نه تنها یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ است بلکه طبق نظر برخی از کارشناسان، جزو بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود و میزان فورش و موفقیت این بازی، این موضوع را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد که نسخه پنجم این سری توانسته است فراتر از بازی‌های قبلی آن برود […]

۱٫۸ میلیون نسخه Persona 5 به سراسر جهان ارسال شده است

موفقیت‌های بازی ژاپنی ادامه دارد.

Persona 5 نه تنها یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ است بلکه طبق نظر برخی از کارشناسان، جزو بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود و میزان فورش و موفقیت این بازی، این موضوع را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد که نسخه پنجم این سری توانسته است فراتر از بازی‌های قبلی آن برود و به جایگاهی برسد که Persona، در این ۲۰ سال، به آن دست نیافته بود.

مدت کوتاهی پس از عرضه بازی، آتلوس و سگا اعلام کردند که آن‌ها ۱٫۵ میلیون نسخه از این بازی را به سراسر جهان ارسال کرده‌اند. امروز این دو گروه تایید کردند که Persona 5 به مرز ۱٫۸ میلیون نسخه ارسال شده رسیده است. این اتفاق Persona 5 را تبدیل به موفق‌ترین عنوان این سری می‌کند. پیش از این Persona 4 موفق به فروش ۱٫۶ میلیون نسخه شده بود که البته این آمار را به کمک ناسخه‌های عادی و Persona 4 Golden، و در طول سال‌های زیاد به دست آورده بود.

Persona 5 برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ موجود است و فرصت خوبی برای طرفداران این سری فراهم شد تا از این بازی بهره‌مند شوند.

منبع متن: gamefa