عملکرد نسبتا خوب PUBG در سرور‌های ۱۰۰ نفره، موضوع گفتگو برندان گرین با Eurogamer بوده است. PlayerUnkown’s Battlegrounds یکی از داغ‌ترین عناوین قابل بازی Early Access استیم است. قرار است که این بازی برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شود اما اطلاعات زیادی در اختیار بازیکنان قرار نگرفته است. به تازگی برندان گرین، یا […]

سرور‌های ۱۰۰ نفره PlayerUnkown’s Battlegrounds با نرخ فریم ۳۰-۴۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود

عملکرد نسبتا خوب PUBG در سرور‌های ۱۰۰ نفره، موضوع گفتگو برندان گرین با Eurogamer بوده است.

PlayerUnkown’s Battlegrounds یکی از داغ‌ترین عناوین قابل بازی Early Access استیم است. قرار است که این بازی برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شود اما اطلاعات زیادی در اختیار بازیکنان قرار نگرفته است. به تازگی برندان گرین، یا همان “PlayerUnknown”، در گفتگو با Eurogamer ادعا کرد که عملکرد بازی بر روی ایکس‌باکس وان ایکس به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در سرور‌های ۱۰۰ نفره با نرخ فریم ۳۰ تا ۴۰ فریم بر ثانیه، بازی کنند.

گرین در این خصوص گفت:

ما یک نسخه از بازی را بر روی ایکس‌باکس وان ایکس امتحان کرده‌ایم. تیم ما توانست در سرورهای آنلاین ۱۰۰ نفره، به نرخ فریم ۳۰ یا ۴۰ فریم بر ثانیه برسد.

هنوز تعداد نهایی بازیکنان در هر سرور مشخص نشده است اما گرین گفت که بیشتر اعضای تیم آن‌ها، در کره جنوبی، مشغول اتمام ساخت نسخه کامپیوتر‌های شخصی بودند در حالی که آنتیکو، توسعه دهنده اسپانیایی، در حال کار بر روی نسخه مخصوص کنسول‌ها بوده است.

البته که ممکن است نرخ فریم نسخه نهایی بازی، با این اعداد متفاوت باشد. بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds در اواخر سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که نسخه نهایی کامپیوتر‌های شخصی، در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

منبع متن: gamefa