God of War در PS4 بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. گرافیک و حالت حماسی بازی حفظ شده، مبارزات همچنان دیوانه‌کننده هستند و داستان پیچیده‌ای برای پسر کریتوس و محیط جدید اسکاندیناوی بازی وجود دارد.

البته زمانی که به کریتوس گذشته نگاه می‌کنید و می‌بینید که تعداد زیاد دیگری از ویژگی‌های همیشگی God of War با تغییر مواجه شده‌اند (دوربین، اتمسفر و مبارزات)، با خود می‌گویید دقیقا چه چیزی این نسخه را بخشی از این سری تبدیل می‌کند؟ به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، جواب چنین سوالی را Daily Star از کوری بارلوگ، کارگردان بازی، خواست و پرسیدند که او در ذهن خود با چه فکری، این نسخه را یک God of War می‌دانست؟

بارلوگ می‌گوید:

"جالب است وقتی به Zelda Breath of the Wild نگاه می‌کنید، آیا هنوز هم یک Zelda است؟ آیا چون من نسبت به دوران دبیرستان تغییر کرده‌ام، هنوز هم کوری بارلوگ هستم؟ من بر این باورم که تغییر گاهی اوقات بد به‌نظر می‌رسد زیرا کنار آمدن با آن دشوار است. این چیز جالبی بوده که برای این داستان وجود دارد؛ تغییر برای کریتوس آسان نیست و راه درازی در پیش خواهد داشت.

کوری بارلوگ: تغییر گاهی اوقات بد به‌نظر می‌رسد زیرا دشوار است

اما او همچنان در موارد زیادی همان شخصی است که بوده و عناصر جدید به مرور شروع به نشان دادن خود می‌کنند. برای من این‌طور به‌نظر نمی‌رسد که هر چیزی از این سری را دور انداخته باشیم و به این شکل هم نمی‌بینم که همه چیز را تغییر داده‌ایم. بسیاری از مردم می‌گویند "داستان کریتوس به پایان رسیده و شما باید او را رها کنید" و من پاسخ می‌دهم واقعا؟ زیرا بسیاری در رابطه با Mario و Zelda حرف می‌زنند و آیا تا به حال شخصی بازی Zelda را دیده و گفته داستان Link تمام شده است؟"

بارلوگ مثال بی‌نقصی را ارائه داد زیرا Mario و Zelda تاکنون تغییرات زیادی در گیم‌پلی، جهان و بازه زمانی داستان خود دیده‌اند اما همچنان توانسته‌اند چیزی که باعث خاص بودن آن‌ها می‌شوند را حفظ کنند. God of War با وجود تغییر در سلاح اصلی، دوربین و حضور یک همراه، هنوز هم به‌نظر می‌رسد که آن حس ماجراجویی و اکشن فوق‌العاده خود را داشته باشد.

تاکنون تاریخ انتشار دقیقی برای God of War اعلام نشده اما ظاهرا در نیمه اول سال 2018 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. باید امیدوار بود در رویداد PSX 2017 اطلاعات جدیدتری از بازی به‌دست آوریم.

منبع متن: pardisgame