با توجه به سابقه کاری یک بازیگر که کار بر روی عنوان Grand Theft Auto 6 را در پرونده‌ خود ثبت کرده است، احتمال می‌رود که راکستار به صورت پنهانی برای ساخت نسخه‌ی بعدی سری پرطرفدار GTA آماده شده است.  این سابقه کاری که در وب‌سایت Breakdownexpress دیده شد و نام GTA 6 و Red […]

گزارش: سابقه کاری شخصی همکاری در ساخت GTA VI را نشان می‌دهد

با توجه به سابقه کاری یک بازیگر که کار بر روی عنوان Grand Theft Auto 6 را در پرونده‌ خود ثبت کرده است، احتمال می‌رود که راکستار به صورت پنهانی برای ساخت نسخه‌ی بعدی سری پرطرفدار GTA آماده شده است.  این سابقه کاری که در وب‌سایت Breakdownexpress دیده شد و نام GTA 6 و Red Dead Redemption 2 در آن ثبت شده است، نشان می‌دهد راکستار مدت زیادی است که کار بر روی نسخه‌ی ششم سری GTA را مخفی کرده است. پیش از این شایعات بسیاری در مورد این بازی بود اما راکستار هیچ‌گونه واکنشی نسبت به آن‌ها نشان نداد و بیشتر تمرکز خود را برروی محتویات مختلف برای GTA Online گذاشت.

در زیر می‌توانید تصویر گرفته شده از این رزومه را مشاهده کنید:

در تصویر بالا و قسمت Motion Capture نام عنوان Grand Theft Auto 6 را مشاهده می‌کنید. افراد زیادی پیش از سابقه کاری Tim Neff، از این عنوان تصاویر و ویدیو‌های تقلبی بسیاری ساختند و در فضای مجازی و یوتیوب منتشر کردند اما سازندگان هم‌چنان این عنوان را در سکوت خبری نگه داشته‌اند. در اینجا می‌توانید رزومه‌ی این بازیگر را مشاهده کنید.

مدتی پیش نیز راکستار نرم افزار ماد سازی محبوب OpenIV را غیر قانونی دانست و طراحان آن به سرعت این نرم افزار را از دسترس خارج کردند که با خشم و اعتراض طرفداران همراه بود. همین عامل باعث شد که راکستار و Take-Two تجدید نظر کنند و نسخه‌ای اصلاح شده و محدود‌تر از این نرم افزار را دوباره در دسترس قرار دهند.

بیشتر از ۳ سال از انتشار GTA 5 می‌گذرد اما هم‌چنان به نظر می‌رسد برای معرفی نسخه‌ی بعدی آن زود است و راکستار بیشتر تمرکز خود را بر روی عنوان Red Dead Redemption 2 گذاشته است که برای انتشار در بهار ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

نظر شما چیست؟ آیا سرقت بزرگ در راه است؟

منبع متن: gamefa