شرکت کپکام پس از معرفی بازی Monster Hunter World، مرتب از این بازی مورد انتظار، اطلاعات و نمایش هایی را منتشر منتشر می‌کند و ارایه می‌دهد. یکی از مواردی که طرفداران درباره Monster Hunter World کنجکاو هستند، اسلحه های این بازی است. اسلحه ها و انواع آن ها همیشه در این سری مهم و حائز اهمیت بوده […]

نگاهی به ۱۴ اسلحه معرفی شده در بازی Monster Hunter World

شرکت کپکام پس از معرفی بازی Monster Hunter World، مرتب از این بازی مورد انتظار، اطلاعات و نمایش هایی را منتشر منتشر می‌کند و ارایه می‌دهد. یکی از مواردی که طرفداران درباره Monster Hunter World کنجکاو هستند، اسلحه های این بازی است. اسلحه ها و انواع آن ها همیشه در این سری مهم و حائز اهمیت بوده اند و حال، می‌خواهیم نگاهی به اسلحه های بازی Monster Hunter World داشته باشیم.

کپکام به تازگی اطلاعات بسیاری را درباره اسلحه های بازی Monster Hunter World منتشر کرده است و امروز، به صورت کامل از ۱۴ اسلحه بازی رونمایی کرد. قطعا بازی‌بازان کهنه کاری که با سری آشنا هستند، با بسیاری از این اسلحه ها آشنایی دارند و نشان می‌دهد کپکام به صورت کامل به سراغ اسلحه های جدید و نو نرفته است.

این ۱۴ اسلحه معرفی شده برای بازی Monster Hunter World شامل Great Sword و Sword and Shield و Long Sword و Dual Blades و Hammer و Hunting Horn و Lance و Gunlance و Switch Axe و Insect Glaive و Charge Blade و Bow و Light Bowgun و Heavy Bowgun می‌شوند. شما می‌توانید در زیر، تصاویر آن ها را مشاهده کنید:

طبق اطلاعات از پیش منتشر شده از بازی دریافتیم که شنا کردن تنها یک راه برای سفر کردن و گشت زدن در دنیای بازی است و خبری از شکار در زیر آب نخواهد بود. در بازی بیشتر از یک نقشه وجود خواهد داشت اما کپکام فعلا برای معرفی کردن از نقشه های دیگر، به غیر از جنگل باستانی (Ancient Forest)، آمادگی ندارد. با این وجود، آقای فوجیموتو به بازی‌بازان امید می‌دهد که منتظر خبر های آینده باشند زیرا تیم سازنده در حال کار برروی نقشه های منحصر به فرد بازی است. یاد آوری این نکته نیز بسیار مهم است که منتقل شدن بین نقشه های بازی، به صورت یکپارچه خواهد بود.

در Monster Hunter World این امکان وجود دارد که نشانگر دمیج را غیر فعال کرد اما آقای فوجیموتو اشاره می‌کند از آن جایی که نوار سلامتی هیولاها مشخص نیست، بازی‌بازان می‌توانند مانند سابق از بازی لذت ببرند و نشانگر دمیج را فعال کنند.

بازی‌بازان همچنان می‌توانند در پایگاه، پارتی های ۴ نفره درست کنند یا زمانی که در یک ماموریت سخت و چالش برانگیز گرفتار شدند، از دوستان خود به صورت چند نفره کمک بگیرند. این کار به این صورت انجام می‌گیرد که بازی‌باز، یک اسلحه نور افکن را شلیک کرده و دوستان خود را خبر می‌کند. چت صوتی و چت نوشتاری برای ارتباط بازی‌بازان در بازی وجود خواهد داشت.

ghillie mantle که مود مخفی کاری را فعال می‌کند، تنها وسیله جدید در بازی نیست. یک دسته کامل از ابزار و وسایل مخصوص جدید در بازی قرار گرفته اند که مهارت های خاصی را طی یک کول داون، فعال می‌کنند که شامل ابزار به درد بخوری در هنگام حمله هیولا ها می‌شوند.اما علاوه بر این، دریافتیم که Monster Hunter World بسیاری از عناصر و موارد نسخه های قبلی سری را در خود ندارد. به عنوان مثال استایل های شکارچی و هنرهای شکارچی که یک سری حرکت خاص را برای بازی‌بازان فراهم می‌کردند و حملات منحصر به فردی را شکل می‌دادند، دیگر در Monster Hunter World وجود نخواهند شد. Araujo در همین مورد توضیح می‌دهد که این عناصر و موارد مختص بازی Monster Hunter Generations خلق و طراحی شده اند و تیم سازنده قصد داشته تا برای Monster Hunter World عناصر، مکانیک‌ها و ویژگی جدیدی را خلق کند. Araujo همچنین اشاره می‌کند که بازی‌بازان با دیدن بخش های دیگر گیم‌پلی بازی، بسیار بیشتر هیجان زده و خرسند می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد بازی برروی کنسول ها با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌شود.

عنوان Monster Hunter World قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت جهانی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان نیز تایید شده، هرچند تاریخ عرضه آن مدتی پس از انتشار نسخه‌های کنسولی خواهد بود.

منبع متن: gamefa