به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش Codemaster (سازنده بازی) تریلر جدیدی از گیم‌پلی عنوان F1 2017 منتشر کرد. بخشی از این تریلر به نسخه‌های قبلی این عنوان اشاره دارد و در ادامه شاهد ویژگی‌های جدید افزوده شده به این عنوان هستیم. این عنوان علاوه بر اینکه به بازیکن اجازه راندن جدیدترین اتومبیل‌های کلاس فرمول یک را می‌دهد، بازیکن اجازه دارد با 12 اتومبیل قدیمی اما ویژه نیز رانندگی کند.

همچنان که می‌توانید از اتومبیل‌های روز و یا نوستالژیک استفاده کنید، می‌توانید خودرهای کلاسیک را برای شرکت در مسابقات پیست موناکو و آنهم در شب اننخاب کنید. این اولین بار است که در این سری بازی چنین امکانی به بازی اضافه شده است.

لی مدر (Lee Mather) کارگردان ارشد بازی در این مورد گفت:

"در هفته‌های اخیرا مطلع شدیم که طرفداران این بازی دوست دارند تا ماشین‌های کلاسیک نیز به بازی اضافه شود و در عین حال اتومبیل‌های مدرن نیز باقی بمانند. اتومبیل‌های ساخت 2017 در حالی که بطور غیرقابل انتظاری سریع هستند اما سنگین‌تر و پهن‌تر از گذشته شده‌اند. به همین دلیل مجبور شدیم تا دوباره روی فیزیک بازی کار کنیم و بالانس ماشین‌ها را با توجه به آیرودینامیک و نوع چرخ‌ها دوباره تنظیم کنیم.

رانندگی  در پیست موناکو واقعا چالش سختی برای شما خواهد بود، برای همین و برای اولین بار قابلیت راندن هر دو نوع خودروهای مدرن و کلاسیک را در پیست موناکو و در شب به بازی اضافه کرده‌ایم. فکرمی‌کنیم که طرفداران از این بخش استقبال خواهند کرد."

شما در این بازی می‌توانید علاوه بر شرکت در 20 مسابقه رسمی و پیست موناکو، در چهار مسابقه جدید که در کشورهای بحرین، بریتانیا، آمریکا و یک مکان که بزودی اعلام می‌شود نیز شرکت کنید.

این عنوان در تاریخ شهریورماه برای هر سه پلتفرم PC, Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

دانلود SDدانلود HD

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame