به نظر می‌رسد که شرکت Electronic Arts با وجود دو عنوان FIFA 17 و Battlefield 1 در حال تجربه‌ی یکی از بهترین و پردرآمدترین سال‌های خودش است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. بعد از گذشت حدود هشت ماه از عرضه‌ی عنوان Battlefield 1، همچنان شاهد افزایش بازیکنان این بازی شوتر اول شخص هستیم. بازی […]

آمار و ارقام جدیدی از دو عنوان FIFA 17 و Battlefield 1 منتشر شد

به نظر می‌رسد که شرکت Electronic Arts با وجود دو عنوان FIFA 17 و Battlefield 1 در حال تجربه‌ی یکی از بهترین و پردرآمدترین سال‌های خودش است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

بعد از گذشت حدود هشت ماه از عرضه‌ی عنوان Battlefield 1، همچنان شاهد افزایش بازیکنان این بازی شوتر اول شخص هستیم. بازی Battlefield 1 از ماه مارچ تا کنون (چهار ماه) با افزایش ۲ میلیونی بازیکنانش مواجه شده است. شرکت Electronic Arts اعلام کرده است که هم‌اکنون، ۲۱ میلیون بازیکن از تجربه‌ی این بازی لذت می‌برند.

شرکت Electronic Arts ضمن ارائه‌ی آمار ذکر شده، صحبت‌های مختصری هم درباره‌ی نمایش بازی Battlefield 1 در مراسم Gamescom 2017 و برنامه‌های سازندگان برای این بازی به میان آورد

[در مراسم گیمزکام ۲۰۱۷] شاهد روش جدیدی برای انجام بازی Battlefield 1 خواهید بود که برای رقابت ساخته شده و با توجه به نظرات و بازخوردهایی که از طرفداران دریافت کرده‌ایم، طراحی شده است.

سپس این ناشر بزرگ بازی‌های ویدئویی اشاره کرد که محتویات جدیدی برای این بازی پرطرفدار در نظر گرفته شده است که باعث خلق غنی‌ترین تجربه از این بازی می‌شود. این محتویات جدید شامل تعداد زیادی ابزار جنگی، نبردهای حماسی چند نفره، کمپین‌های جدید از “War Story” بازی، نقشه‌های جدید، پیشروی‌ عمیق‌تر در بازی و حالت‌های اضافی برای بخش چندنفره می‌شود.

FIFA 17 نیز همچنان به عملکرد بی‌نظیر خود ادامه می‌دهد. تعداد بازیکنان منحصر به فرد (unique player) در بخش FIFA Ultimate Team با رشد ۱۱% نسبت به سال قبل روبه‌رو شده است. ضمنا تعداد بازیکنان منحصر به فرد در بازی موبایل FIFA 17 به رقم ۹۵ میلیون رسیده است. این رقم مربوط به ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ است.

میزان فروش دیجیتالی این بازی هم به رقم ۶۸۱ میلیون دلار رسیده است که نسبت به سال قبل و عنوان قبلی سری FIFA که به رقم ۵۶۸ میلیون دلار دست یافته بود، با رشد قابل توجهی مواجه شده است.

میزان فروش عنوان FIFA 17 برروی چهار کنسول پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ مجموعا به رقم ۳۶۸ میلیون دلار رسیده است که نسبت به سال قبل با رشد ۲۵% روبه‌رو شده است. این در حالی است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی هم نسبت به سال قبل که به فروش ۱۳۳ میلیون دلار دست یافته بود، امسال با پیشرفتی ۳۰ میلیون دلاری به رقم ۱۶۳ میلیون دلار رسیده است. درآمد اینترنتی که از این بازی، نصیب سازندگان شده است، برابر ۱٫۶۵ میلیارد دلار است که نسبت به سال قبل با رشد ۱۴% روبه‌رو شده است. همه‌ی این آمار و ارقام، نشان از پیشرفت روزافزون شرکت Electronic Arts دارد.

هم‌اکنون عنوان FIFA 17 برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است.

عنوان Battlefield هم برای استفاده برروی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa