به نظر می‌رسد که مدیران شرکت Electronic Arts هیجان زیادی برای عرضه‌ی عنوان Star Wars: Battlefront II دارند و به هیچ وجه نگران رقابت این بازی با عناوین بزرگی چون Call of Duty: WW II، Destiny 2 و Assassin’s Creed: Origins ندارند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید. امروز و در طی کنفرانس مالی […]

سازندگان Star Wars: Battlefront II، ترسی از رقابت این بازی با Destiny 2 و COD: WW II ندارند

به نظر می‌رسد که مدیران شرکت Electronic Arts هیجان زیادی برای عرضه‌ی عنوان Star Wars: Battlefront II دارند و به هیچ وجه نگران رقابت این بازی با عناوین بزرگی چون Call of Duty: WW II، Destiny 2 و Assassin’s Creed: Origins ندارند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

امروز و در طی کنفرانس مالی شرکت Electronic Arts، آقای Andrew Wilson، مدیر اجرایی شرکت EA و  Blake Jorgensen، مدیر مالی این شرکت به صحبت درباره‌ی بازی Star Wars: Battlefront II و فضای رقابتی که در زمان عرضه برای این بازی به وجود خواهد آمد، پرداختند.

آقای ویلسون صحبت‌های خود را این گونه آغاز می‌کند:

این بازی با قدرت در حال توسعه و پیشرفت است و بخش تک نفره‌ی آن برای طرفداران بازی، تکان‌دهنده خواهد بود. وسعت و عمق بخش چند نفره هم به قدری خواهد بود که طرفداران را غافلگیر خواهد کرد.

به گفته‌ی مدیران EA، پیش‌بینی آن‌ها مبنی بر فروش ۱۴ میلیون نسخه از این عنوان، همچنان پا بر جاست و آن‌ها از روند تولید این بازی بسیار خرسند هستند و البته از حمایت‌ها و بازخوردهای مثبت این بازی از سوی طرفداران، انرژی گرفته‌اند تا همچنان با تمام قوا به توسعه‌ی Star Wars: Battlefront II بپردازند.

آقای جورجنسن، اضافه می‌کند که شرکت Disney همکاری‌های بسیار موثری را با آن‌ها داشته است و شرکت EA برای الهام‌گیری از جدیدترین فیلم سری Star Wars که در دست ساخت قرار دارد و همچنین توجه زیاد طرفداران به این سری، هیجان‌زده است. او اشاره می‌کند که در حال حاضر، تمام تمرکز آن‌ها برروی ساخت بازی است و فعلا بسیار زود است که تمرکز خود را برروی پیش‌بینی دقیق میزان فروش این بازی بگذارند.

بلافاصله بعد از این صحبت‌ها، خبرنگاران درباره‌ی رقابت Star Wars: Battlefront II با عناوینی چون Destiny 2 و Call of Duty: WW II که بالاخره این سری را زمان آینده جدا کرده است و عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds که در چند وقت اخیر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است، سوال کردند. آقای جورجسن با اضافه کردن عنوان Assassin’s Creed: Origins، بر هیزم این آتش افزود و به شوخی بیان کرد که برخلاف عنوان جدید Call of Duty که دوباره پا برروی زمین گذاشته است، عنوان آن‌ها قرار است پا در فضا بگذارد! او اشاره می‌کند که شرکت EA بارها در این گونه شرایط قرار گرفته است. برای مثال زمانی که عنوان Grand Theft Auto V منتشر شده بود.

طبق گفته‌ی آقای جورجسن، آن‌ها معتقدند که وقوع چنین شرایطی، سبب رواج بازار جهانی خواهد شد. این شرایط باعث افزایش فروش کنسول‌ها می‌شود و باندل شدن این عناوین برروی کنسول‌ها سبب کاهش هزینه‌‌ی خرید عناوین برای بازیکنان می‌شود و شرکت EA از پیش آمدن چنین موقعیت‌هایی استقبال می‌کند، چراکه یک بازی برد – برد است؛ هم بازیکنان از این شرایط سود می‌برند و هم شرکت‌های بازیسازی.

در آخر آقای جورجسن اشاره می‌کند که آن‌ها همواره به رقابت با اینگونه عناوین پرداخته‌اند و هرگز با این قضیه مشکلی نداشته‌اند، بلکه این رقابت برای آن‌ها هیجان انگیز است. ضمن اینکه بازی Red Dead Redemption 2 تاخیر خورده است و این موضوع به همه‌ی شرکت‌های بازیسازی اجازه می‌دهد تا از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

در این کنفرانس مالی، علاوه بر صحبت‌های بالا، آمار و ارقام زیادی از دو عنوان FIFA 17 و Battlefield 1 منتشر شد. چند وقت پیش بود که تریلر جدیدی از بازی Star Wars: Battlefront II منتشر شد. این تریلر که در جریان مراسم D23 Expo 2017 عرضه شد، بخش‌هایی از داستان بازی را به نمایش می‌گذارد و ما را با گروه Inferno آشنا می‌کند. لازم به ذکر است که این بازی، لقب محبوب‌ترین عنوان E3 2017 را به خود اختصاص داده است.

Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ضمن سازندگان در نظر دارند تا از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۴ تا ۱۷ مهر)، بتای این بازی را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهند.

منبع متن: gamefa