به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ساعاتی پیش شایعه ساخت GTA VI تکذیب شد. روز گذشته خبری از احتمال ساخت عنوان GTA VI منتشر شده بود که اساس آن خبر، رزومه بازیگری بنام Tim Nedd بود. در رزومه وی قید شده بود که او در حال کار روی عناوین Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto VI است. همانطور که می‌شود حدس زد این موارد باعث شدند تا در فضای آنلاین احتمال ساخت GTA VI قوت بگیرد.

اما بالاخره معلوم شد که این شایعه اشتباه بوده است. اشتباهات تایپی رزومه وی (کلمه mercenary به اشتباه mercenary) براحتی ثابت می‌کند که این رزومه تقلبی است، با این وجود Tim Neff در مصاحبه‌ای با PCgamesN تقلبی بودن رزومه را روشن ساخت.

وی گفت: " آن، رزومه، صفحه و یا اکانت من نبود. من اصلا آن وبسایت را نمی‌شناسم. من مدت‌ها پیش در پروژه GTA V کار کرده بودم و بعد از آن هیچ‌کاری با آنها انجام نداده‌ام. برای اشتباهی که پیش آمده متاسفم. اینطور که به نظر می‌رسد به طرز بدی در فضای آنلاین مسخره (trolled) شده‌ام."

در نهایت احتمال ساخت عنوان GTA VI وجود دارد و لازم نیست از آن بابت نگران باشیم. حتی ممکن است هم‌اکنون در حال ساخت باشد. اگر صحبت‌های آقای نف را باور کنیم، پس خبر ساخت بازی GTA 6 هیچ ارتباطی با شایعه‌ی دیروز نخواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame