Call of Duty: Modern Warfare Remastered در ابتدای عرضه در باندلی همراه با جدید‌ترین نسخه از این سری یعنی Call of Duty Infinite Warfare عرضه شد و امکان خرید آن به صورت جداگانه وجود نداشت. اما بعد از درخواست‌های بسیار طرفداران، شرکت اکتیویژن سرانجام این امکان را فراهم کرد.  نسخه‌ی جداگانه این بازی ابتدا در […]

Call of Duty: Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد

Call of Duty: Modern Warfare Remastered در ابتدای عرضه در باندلی همراه با جدید‌ترین نسخه از این سری یعنی Call of Duty Infinite Warfare عرضه شد و امکان خرید آن به صورت جداگانه وجود نداشت. اما بعد از درخواست‌های بسیار طرفداران، شرکت اکتیویژن سرانجام این امکان را فراهم کرد. 

نسخه‌ی جداگانه این بازی ابتدا در ماه ژوئن به پلی استیشن ۴ آمد و هم‌اکنون در دسترس ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است.  تصاویر و بافت‌های بهبود یافته، پشتیبانی کامل از بخش چند نفره و بسته‌های الحاقی گسترده باعث شده COD: Modern Warfare Remastered به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رکن‌های این فرانچایز در نظر طرفداران باشد. قیمت این بازی به صورت جداگانه ۴۰ دلار می‌باشد که نسبت به باندل قبلی ۸۰ دلاری ارزان تر است. همانند نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی، نسخه ایکس‌باکس وان با کمپین انفرادی Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه می‌شود. همچنین ۱۶ نقشه برای بخش آنلاین چندنفره در این نسخه وجود دارد. بسته نقشه‌های Variety Map Pack که شامل نقشه‌های Killhouse، Broadcast، Creek و Chinatown می‌باشد، در این نسخه گنجانده نشده است و بازیکنان می‌توانند آن را با مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار خریداری کنند.

توضیحات بازی را در سایت اکتیویژن را در زیر مشاهده می‌کنید:

یکی از برجسته‌ترین بازی‌ها در تاریخ، Call of Duty: Modern Warfare، برگشته است! بازسازی شده با کیفیت بالا، تکستچر‌های بهبود یافته، نور پردازی پویا، مکانیزم فیزیکی اصلاح شده و غیره.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered همراه با باندل Call of Duty Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع متن: gamefa