بازی حیات وحش گمشده عناصر ترسناک هم دارد. به همین دلیل شما با یک ماجراجویی پر هیجان روبرو خواهد بود. بازی حالت سینمایی داشته و شما را با موجودات زیبای تاریخی روبرو خواهد کرد. نکته جالب این بازی هم همین است. شما به جای روبرویی با هیولاها، با دایناسورها مقابله خواهید کرد. موجوداتی که چنین هزار سال پیش منقرض شده ولی در بازی وحشی گمشده هنوز حضور دارند.

شما در یک فضای ماقبل تاریخی خواهید بود. جایی که انسان در مرکز زنجیره غذایی قرار داشته و در معرض خطر است. شما باید تلاش کنید که زنده بمانید و توسط دایناسورها خورده نشوید. سلاح‌هایی که شما می‌سازید قطعاً اثر زیادی روی این موجودات غول پیکر نخواهند داشت. به همین دلیل شما باید تلاش کنید تا از دست دایناسورها فرار کنید.

بازی حیات وحش گمشده

یکی از عناصر مهم در بازی حیات وحش گمشده اکتشاف است. شما می‌توانید در دنیای این بازی گشته و موارد زیادی را پیدا کنید. همه این موارد نیز به شما در دوام آوردن کمک خواهند کرد. این موضوع باعث می‌شود تا شاخصه دوام آوری در این بازی از همیشه دقیق‌تر باشد.

دشمنان شما شکارچی‌های ماهری هستند. به همین دلیل شما باید از محیط اطراف خود برای مبارزه استفاده کنید. شما می‌توانید از سلاح‌های ساده و ابزار مختلف برای دور کردن دشمنان استفاده کنید. با اینحال حیات وحش گمشده کار را برای شما آسان نخواهد کرد. دایناسورها به این راحتی از طعمه خود نخواهند گذشت.

داستان بازی نیز ساده است شما در دنیای حیات وحش گمشده قرار داشته و تنها هستید. حال باید تلاش کنید که در این دنیای بی‌رحم دوام آورده و زنده بمانید. سپس یک صدا از رادیو می‌شنوید. این صدا به شما امید خواهد داد که راه نجاتی در این دنیا وجود دارد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی The Lost Wilds در سبک بقا در دنیای دایناسورها برای کامپیوتر معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala