بتای بازی Destiny 2 بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ یک موفقیت بزرگ بود. میلیون‌ها نفر به تجربه‌ی آن پرداختند و بازخورد خود را به سازندگان فرستادند تا مشکلات اشاره شده در نسخه‌ی نهایی بازی برطرف شود.  بتای قبلی فقط برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ موجود بود و رایانه‌های […]

سیستم مورد نیاز بتای بازی Destiny 2 بر روی رایانه‌های شخصی مشخص شد

بتای بازی Destiny 2 بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ یک موفقیت بزرگ بود. میلیون‌ها نفر به تجربه‌ی آن پرداختند و بازخورد خود را به سازندگان فرستادند تا مشکلات اشاره شده در نسخه‌ی نهایی بازی برطرف شود.  بتای قبلی فقط برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ موجود بود و رایانه‌های شخصی شامل آن نمی‌شدند. زیرا استودیو بانجی می‌خواست بتایی مجزا برای آن منتشر کند که حال تاریخ شروع و سیستم مورد نیاز آن مشخص شده است.

اگر شما بازی Destiny 2 را بر روی رایانه‌های شخصی خود پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید این بتا را در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۷ دریافت کنید. بتای عمومی بازی که شامل افرادی که بازی اصلی را پیش خرید نکرده‌اند می‌شود، از تاریخ ۲۹ آگوست شروع می‌شود. تاریخ پایان این بتا ۳۱ آگوست اعلام شده است.

در زیر می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای این بازی را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • CPU: Intel – Core i3-3250, AMD – FX-4350
  • Graphics Card: Nvidia – GeForce GTX 660 2GB, AMD – Radeon HD 7850 2GB
  • RAM: 6GB

سیستم پیشنهادی:

  • CPU: Intel – Core i5-2400, AMD – Ryzen R5 1600X
  • Graphics Card: Nvidia – GeForce GTX 970, AMD – Radeon R9 390
  • RAM: 8GB

یکی دیگر از موارد لازم برای دریافت این بتا، داشتن اکانت بلیزارد می‌باشد. زیرا این بتا بر روی شبکه استیم منتشر نخواهد شد. لازم به ذکر است این سیستم پیشنهادی برای بازی نهایی نخواهد بود و ممکن است تغییراتی داشته باشد. در E3 2017 بانجی تریلری از Destiny 2 منتشر کرد که بر روی رایانه‌ی شخصی با مشخصات سخت افزاری زیر اجرا می‌شد:

  • Intel i7-7700k

  • Nvidia GeForce GTX 1080Ti 11GB

بقیه‌ی اطلاعات مانند تاریخ پیش‌دانلود و ساعت دقیق شروع بتا به زودی مشخص خواهد شد. Destiny 2 ساخته شده توسط استودیو بانجی و ناشر آن شرکت اکتیویژن می‌باشد. این بازی در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa