اساسینز کرید والهالا

کارگردان خلاقیت بازی اساسینز کرید والهالا یعنی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) که توسط یوبی‌سافت (Ubisoft) اخراج شده بود، اکنون روی بازی جدیدی در کمپانی تنسنت (Tencent) مشغول به کار است.

اشرف اسماعیل که در روند ساخت بازی اساسینز کرید اریجینز نیز به عنوان کارگردان خلاقیت دخیل بوده، در آگوست ۲۰۲۰ به دلیل اتهاماتی نظیر سوء استفاده از قدرت و روابط خارج از ازدواج توسط ناشر فرانسوی، به کارش در این شرکت خادمه داد. با این حال به نظر می‌رسد که او مدت زیادی بیکار نمانده زیرا غول بازی‌سازی چینی یعنی تنسنت او را به عنوان کارگردان خلاقیت و مشاور استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید: کارگردان Assassin’s Creed Valhalla استعفا داد

یکی از سخنگویان TiMi Studio Group، استودیوی زیرمجموعه‌ی تنسنت، در این باره بیان کرد:

 در طول همکاری ما با اشرف، او رفتاری حرفه‌ای از خود نشان داده و همواره اشتیاق زیادی برای یادگیری و رشد به عنوان یک شخص و یک عضو تیم داشته است. ما در تلاش هستیم تا یک محیط کاری امن و محترمانه برای همه فراهم کنیم و با رشد و گسترش تیم خود به این کار ادامه خواهیم داد.

استودیوی تیمی که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده، بیشتر در غرب برای توسعه‌ی بازی کال آو دیوتی موبایل شناخته شده است که از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۱۹ تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیون بار دانلود شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها روی این پلتفرم محسوب می‌شود. این استودیو همچنین بازی Honor of Kings را با الهام از لیگ آو لجندز ساخته است که همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

این استودیو همچنین در سال ۲۰۲۱ بازی Pokémon Unite را برای نینتندو سوییچ و موبایل توسعه داده و در ماه مه گذشته شراکت خود را با ایکس‌باکس اعلام کرد. جالب است بدانید که این استودیو طبق آمار منتشر شده در سال ۲۰۲۰ توانست به ۱۰ میلیارد دلار درآمد دست پیدا کند که در آن زمان از این حیث نسبت به دیگر استودیوها بی‌رقیب بود.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کارگردان اخراجی اساسینز کرید به کمپانی تنسنت پیوست اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala