backbone playstation

سونی در نتیجه‌ی تلاش‌های خود برای ورود بیشتر به بازار لوازم جانبی، یک دسته‌ی جدید برای موبایل‌های آیفون با نام Backbone One معرفی کرده است.

 هرچند این دسته با در نظر گرفتن ویژگی ریموت پلی طراحی شده، با این حال با سایر بازی‌های اپ استور (App Store) که از کنترلر پشتیبانی می‌کنند، مانند گنشین ایمپکت و کال آو دیوتی موبایل، نیز سازگار است. Backbone One را همچنین می‌توان از طریق نرم‌افزار Backbone شخصی‌سازی کرد و از ویژگی‌هایی نظیر گلیف‌های سفارشی و جست‌و‌جوی صدها بازی بهره‌مند شد. بازیکنان همچنین در این نرم‌افزار می‌توانند از بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید کنسول خود مطلع شوند. این دسته به صورت مستقیم توسط آیفون انرژی خود را تامین می‌کند و به این ترتیب نیازی به شارژر خاصی ندارد.

با ظهور بازی‌های موبایلی، انتخاب Backbone One نه تنها برای تجربه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن بلکه برای سایر بازی‌های اپ استور، گامی در مسیر درست برای کاربران موبایل است تا تجربیات بهتری داشته باشند. به نظر می‌رسد که سونی در نسل نهم به دنبال ورود بیشتر به بازار لوازم جانبی است و در گذشته نیز اخباری مبنی بر ساخت دسته‌ی پرو پلی‌استیشن ۵ با قابلیت‌هایی نظیر آنالوگ‌های قابل تعویض و دکمه‌های اضافه در پشت منتشر شده بود.

backbone playstation

گفتنی است که در زمان عرضه، Backbone One در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا در دسترس خواهد بود. با این حال به مرور زمان کشورهای بیشتری شاهد عرضه‌ی این دسته در بازارهای خود خواهند بود. همچنین قیمت فعلی آن ۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این دسته را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation.Blog

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ سونی از دسته‌ی پلی‌استیشن برای آیفون رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala