استوار در سبک چند نفره و دوام آوری است. همینطور اینکه در حال حاضر در حالت دسترسی اولیه قرار دارد. تاریخ عرضه اصلی این بازی ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) اعلام شده است. در زمان دسترسی اولیه برای بازی استوار نزدیک به ۱۲ به روزرسانی عرضه شد. حال این عرضه نسخه کامل بازی خواهد بود و تمامی این به روزرسانی‌ها را دربر خواهد داشت. با داشتن این نسخه شما می‌توانید تمامی رازهای دنیای بازی استوار را کشف کنید.

عرضه بازی Grounded

در بازی استوار کاراکترهای شما به اندازه یک مورچه کوچک شده‌اند. حال شما باید بگردید و سعی کنید که دوام بیاورید. بازی در سبک اول شخص و چند نفره است. همینطور اینکه به صورت کوآپ (Co-Op) بوده که لذت آن را چندین برابر می‌کند. دنیای بازی بسیار گسترده بوده و از آنجایی که کاراکتر شما کوچک است، رازهای زیادی برای اکتشاف وجود دارد.

یکی از نکات جالب بازی استوار واکنش موجودات دنیای آن به عملکرد شما است. شما باید در این دنیا دوام بیاورید. به همین دلیل عناصر دوام آوری نیز به طور کامل در آن مشهود است. برای مثال کاراکترهای شما توانایی ساخت یک مرکز را دارند تا خود را از خطرات اطراف حفظ کنند. همینطور اینکه قابلیت ساخت سلاح‌ها و ابزارهای مختلف نیز در این بازی وجود دارد. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می‌توانید در آن به راحتی پیشرفت کنید.

داستان بازی به خودی خود جذاب است. همینطور اینکه ایده کوچک کردن کاراکترهای اصلی بسیار جالب به نظر می‌رسد. با اینحال شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود به صورت کوآپ تجربه کنید. یکی از نکات مثبت بازی استوار این است که در روز اول در سرویس گیم‌پس (Game Pass) حضور خواهد داشت. به همین دلیل افراد زیادی از ابتدا به آن دسترسی دارند.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Grounded بالاخره پاییز امسال از حالت آزمایشی خارج خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala