بازیکنان هر کدام کنترل یک کرکتر را بدست گرفته و باید تلاش کنند تا مجموعه پرندگان خود را بسازند. تجربه بازی بسیار با مزه و لذت بخش است. شما می‌توانید موجوداتی که جمع آوری کردید را با خود به مکان‌های مختلف برده و رازهای دنیای بازی فلاک را کشف کنید.

بحث اینجاست که موجوات پرنده این بازی هویت خاصی ندارند! آیا ماهی هستند؟ پرنده هستند؟ مشخص نیست. با اینحال اکثراً با شما دوستانه برخورد خواهند کرد. هرچه شما بیشتر در این بازی پیشرفت کنید، مجموعه موجودات پرنده شما نیز بزرگ‌تر خواهد شد. تعداد موجودات این بازی آنقدر زیادی است که شما ساعت‌ها در جست و جو خواهید بود. تجربه چند نفره این بازی نیز بسیار لذت بخش خواهد بود و یکی از عناوین خوب برای تجربه با دوستان است.

بازی Flock

عناوین همکاری به طور کلی تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اتمام یک بازی با دوستان لذت خاصی دارد که در سبک‌های چند نفره دیگر وجود ندارد. بازی فلاک نیز حالت خاصی دارد. بازی بسیار خلاقانه طراحی شده و حس خوبی را به کاربران انتقال می‌دهد. با وجود ساده بودن تعداد موجودات زیاد بوده و اگر به سبک جمع آوری موجودات علاقه داشته باشید، قطعاً تجربه خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

از عناوین سبک جمع آوری موجودات می‌توان به بازی پوکیمان گو (Pokemon Go) اشاره کرد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی را کسب کند. البته از لحاظ گیم‌پلی با فلاک تفاوت زیادی داشت. حال باید صبر کرد و دید که فلاک پس از عرضه چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Flock در سبک چند نفره‌ی همکاری برای کنسول‌های و کامپیوتر معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala