عرضه رایگان این بازی در دنیای عناوین فایتینگ اهمیت زیادی دارد. به دلیل اینکه این بازی اولین عنوان رایگانی است که توسط یک شرکت بزرگ ساخته شده. این موضوع می‌تواند باعث شود تا ما شاهد عناوین فایتینگ رایگان بیشتری از شرکت‌های مختلف باشیم.

Project L رایگان

در بازی پروژه ال کاراکترهای دنیای عناوین رایوت گیمز حضور دارند.

به بازی پروژه ال یک کاراکتر به نام Illaoi هم اضافه شده است. این کرکتر بسیار قدرتمند بوده و از طرفی حرکات سریعی هم دارد. همینطور اینکه اعلام شده بازی در شرایط خوبی از نظر ساخت قرار دارد. بخش گیم‌پلی به اتمام رسیده و تنها شرکت باید بخش اجتماعی و کاراکترها را کامل کند. خریدهای درون برنامه‌ای در بازی پروژه ال وجود خواهد داشت. با اینحال امکان دارد که این موضوع در آینده تغییر بکند. پروژه ال یک بازی زنده بوده و به طور دائم به روزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازی مبارزه‌ای لیگ آو لجندز عمیق، زیبا و شگفت‌انگیز است؛ گیم‌پلی آن را ببینید

به طور کلی عناوین فایتینگ زیادی نداریم که بودجه هنگفتی داشته باشند. در حال حاضر موفق‌ترین عنوان در این سبک مولتی‌ورسوس (Multiversus) بوده که توانست نزدیک به ۱۰۰هزار بازیکن فعال در زمان عرضه داشته باشد. به طور کلی این حرکت شرکت رایوت گیمز کمی ریسکی است. به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست از عناوین فایتینگ رایگان چه استقبالی می‌شود.

بحث اصلی اینجاست که رایوت گیمز سابقه بسیار خوبی در زمینه عرضه عناوین رایگان دارد. این شرکت به طور دائم بازی‌های خود را به روزرسانی کرده و مانع از نابودی عناوینش می‌شود. اگر با همین روند با بازی پروژه ال هم برخورد کند، این بازی به احتمال زیاد موفق عمل خواهد کرد.

منبع: VG247.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی مبارزه‌ای لیگ آو لجندز رایگان خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala