سونی امروز اعلام کرد که هزینه پلی استیشن پلاس در اروپا و استرالیا در پایان ماه آگوست افزایش پیدا خواهد کرد و شما باید برای بازی آنلاین و تجربه بازی‌های رایگان شده آن هزینه بیشتری را بپردازید. هزینه اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس در ۳۱ آگوست در استرالیا ۱۰ دلار و در اروپا ۱۰ پوند افزایش […]

قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس در اروپا و استرالیا افزایش پیدا کرد

سونی امروز اعلام کرد که هزینه پلی استیشن پلاس در اروپا و استرالیا در پایان ماه آگوست افزایش پیدا خواهد کرد و شما باید برای بازی آنلاین و تجربه بازی‌های رایگان شده آن هزینه بیشتری را بپردازید.

هزینه اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس در ۳۱ آگوست در استرالیا ۱۰ دلار و در اروپا ۱۰ پوند افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه‌های ماهانه و سه ماهه نیز با افزایش روبه‌رو خواهند شد. در ادامه وقتی از سونی درباره افزایش قیمت کاربران آمریکای شمالی پرسیده شد، سخنگوی سونی ادامه داد که فعلا چیزی برای اعلام کردن ندارند. هزینه پلی استیشن پلاس در سپتامبر ۲۰۱۶ بود که برای کاربران آمریکای شمالی افزایش پیدا کرد و به ۶۰ دلار سالانه و ۲۵ دلار سه ماهه افزایش یافت. در سال ۲۰۱۵ و سال ۲۰۱۴ هم شاهد افزایش قیمت برای انگلستان و چندین کشور دیگر بودیم.

در دیگر اخبار شاهد اعلام شدن عناوین رایگان ماه آگوست اعضای پلی‌استیشن پلاس بودیم. اعضای پلی استیشن پلاس برروی پلی استیشن ۴ می‌توانند عناوینی چون Just Cause 3 و عنوان مستقل بازی Assassin’s Creed: Black Flag، بازی Freedom Cry، بهره مند شوند. دو بازی Super Motherload و Snakeball نیز در اختیار بازیکنان پلی‌استیشن ۳ قرار می‌گیرد. همچنین فروش پلی‌استیشن ۴ در ژاپن از مرز ۵ میلیون دستگاه عبور کرد و از کل تعداد کنسول‌های فروخته شده، ۴,۶۸۵,۰۶۹ دستگاه به کنسول معمولی پلی استیشن ۴ اختصاص یافته است. کنسول پلی استیشن ۴ پرو هم تاکنون ۳۱۷,۲۹۷ دستگاه به فروش رسانده است.

منبع متن: gamefa