استودیوی تازه تاسیس Dark Passenger به رهبری جکاب بن (Jakub Ben) و مارسین میکالسکی (Marcin Michalski)، این بازی چند نفره و اول شخص را روی پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی منتشر خواهند کرد. در حال حاضر نام بازی و تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. در بیانیه‌ی استودیو درباره‌ی بازی آمده است:

با سرنگونی شوگان حاکم و در اختیار گرفتن تاج و تخت او توسط فاتحان بی‌نام، زمان دشواری در سرزمین شکوفه‌های گیلاس فرا رسیده است. هرکسی که جرات مخالفت با غاصب را داشت، نه تنها شکست خورد، بلکه برخلاف میل خود به صفوف ارتش او پیوست. در حالی که ارتش غاصب به مرور قوی‌تر می‌شود، اعمال او توسط اربابان حیله‌گر دنیای سایه‌ها به دقت زیر نظر گرفته می‌شود.خانه‌های مخفی قاتلان برای اطلاع از منشأ و انگیزه‌های این متجاوز، جنگجویان خود را می‌فرستند تا آرتیفکت‌های متعلق به او را پیدا کنند. آرتیفکت‌هایی که قدرت فوق‌العاده‌ای را در خود پنهان می‌کنند.

تیم سازنده تایید کرده بازیکنان در نقش نینجاهای زن و مرد یا شینوبی و کونوایچی قرار خواهند گرفت و از کاتانا، تیغه‌های کوتاه تانتو و واکیزاشی، سلاح زنجیری کوساری گاما، شوریکن‌ها و چاقوهای پرتابی استفاده خواهند کرد. همچنین اشاره شده که در نبردهای نزدیک، استفاده از تاکتیک‌ها و همکاری با هم‌تیمی‌ها ضروری است. از طرفی به نظر می‌رسد که که گزینه‌های شخصی‌سازی، تغییرات سلاح‌ها و دوجوی شخصی شما نیز وجود خواهد داشت.

اولین بازی استودیوی Dark Passenger

تیم سازنده در مورد چشم‌انداز این بازی بیان کرد:

هدف ما ایجاد تجربیات آنلاین جذاب و هیجان‌انگیز با تمرکز بر همکاری و رقابت است. ما مجذوب تعاملات بین فردی، همکاری‌ها، رویارویی‌های جسورانه و پیچش‌های غیرمنتظره‌ی وقایع هستیم. برای اینکه هر دور از بازی منحصر‌به‌فرد و غافلگیرکننده باشد، از ترفندهای پیشرفته و رویه‌ای (Procedural) استفاده می‌کنیم. در حالی که هدف برای همه‌ی بازیکنان یکسان خواهد بود، مدت زمان مورد نیاز برای هر بار دستیابی به آن، نیازمند تاکتیک‌ها و مسیرهای متفاوتی است.

گفتنی است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست و احتمالا به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد که سازندگان جاه‌طلبی‌های زیادی برای آن دارند و قرار است که شاهد یک اثر چند نفره‌ی سرگرم‌کننده باشیم.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازندگان سابق ویچر ۳ در استودیویی جدید یک بازی اکشن آنلاین می‌سازند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala