حال شرکت سازنده به نام موبیوس دیجیتال (Mobius Digital) اعلام کرده که بازی اوتر وایلدز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اس و ایکس عرضه خواهد شد. این بازی بهبودهای زیادی نسبت به نسخه قبلی داشته و توانایی اجرا در نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. نسخه نسل نهمی اوتر وایلدز در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) در دسترسی طرفداران قرار خواهد گرفت. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز همچنان در دست ساخت بوده و به زودی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های مستقل سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس
outer wilds نسل 9

بازی اوتر وایلدز از لحاظ گرافیکی چندان پیچیده نیست ولی بسیار زیبا طراحی شده است.

اوتر والدز یکی از عناوین بسیار جالب مستقل است. برخلاف چیزی که انتظار می‌رود این بازی چندان اکشن نبوده و بیشتر در مورد اکتشاف است. شما در یک دنیای بسیار زیبا قرار داشته و باید رازهای آن را کشف کنید. عجله‌ای برای اتمام بازی نیست. به دلیل اینکه محتوای آن بسیار زیاد بوده و از طرفی کسی هم به دنبال از بین بردن شما نیست.

شما می‌توانید در حال حاضر این بازی را از طریق اجرای عناوین قدیمی روی سیستم جدید (Backwards Compatibility) اجرا کنید. با اینحال ویژگی‌های جدید مثل افزایش نرخ فریم یا بهبودهای گرافیکی را دریافت نخواهید کرد. این بازی در حال حاضر حجم بسیار کمی دارد ولی امکان دارد با این بهبودهای عملکردی حجم بازی افزایش پیدا کند. اوتر وایلز یکی از بهترین عناوین مستقل عرضه شده است و قطعاً ارزش تجربه دوباره را دارد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی Outer Wilds برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala