ادغام دو دنیای پابجی و اساسینز کرید از ۲۶ مرداد تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت. به همین دلیل بازیکنان زمان زیادی دارند تا این رویداد را تجربه کنند. در رویداد اساسینز کرید و پابجی شما شاهد پوشش‌ها، ابزار و حرکات مختلف خواهید بود. نقشه بازی نیز تغییرات زیادی کرده و مواردی از دنیای اساسینز کرید در آن وجود دارد. برای مثال شما شاهد مواردی از شرکت ابسترگو (Abstergo) در دنیای پابجی خواهید بود. بازیکنان با تجربه بازی به بسیاری از این آیتم‌ها دست پیدا خواهند کرد.

پابجی اساسینز کرید

بازی ایالت جدید (New State) نیز دست خوش تغییرات زیادی شده است. بازی ایالت جدید در اصل نسخه موبایل پابجی بوده و حدود ۳۰ پوشش جدید با زمینه اساسینز کرید دریافت خواهد کرد. اگر شما به صورت روزانه وارد بازی شوید، پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.

اساسینز کرید تا به حال با یک عنوان دیگر ادغام نشده است. به همین دلیل استفاده از این مورد توسط شرکت سازنده پابجی جالب است. از طرفی این مجموعه طرفداران بسیار زیادی داشته و به همین دلیل از این موضوع استقبال خواهد شد. دنیای مجموعه اساسینز کرید بسیار غنی بوده و دارای موارد بسیاری است. جالب اینجاست که اگر در دنیای پابجی تعدادی نشانه از عناوین آینده اساسینز کرید وجود داشته باشد.

عنوان پابجی کمی در زمینه تبلیغ نسبت به فورتنایت ضعیف‌تر عمل کرده است. فورتنایت به طور دائم به بازی خود کاراکتر و آیتم‌های جدید اضافه می‌کند. این در صورتی است که پابجی کمتر این کار را انجام می‌دهد. حال رویداد اساسینز کرید می‌توان به محبوبیت پابجی کمک زیادی بکند.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته پابجی این ماه میزبان دنیای اساسینز کرید خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala