هر یک از شخصیت‌های بازی از قابلیت‌ها و تجهیزات منحصربه‌فرد خود برخوردار بوده و برای شرایط مختلفی مناسب هستند. بازیکنان می‌توان هر یک از شخصیت‌ها را به دلخواه انتخاب کرده و ماجراجویی خود را آغاز کنند. بازی به صورت کوآپ آنلاین نیز قابل تجربه است و می‌توانید به همراه دوستان خود در یک گروه چهار نفره، نظم را به گاتهام هدیه دهید. البته گفتنی است که در حال حاضر خبری از قابلیت کراس‌پلی منتشر نشده است.

شوالیه‌های گاتهام در سبک نقش‌آفرینی جهان باز و به صورت سوم شخص توسعه یافته است و بازیکنان را در نقش اعضای خانواده‌ی بتمن یعنی بت‌گرل، نایت‌ینگ، رد هود و رابین قرار می‌دهد. شهر گاتهام در پی مرگ بتمن دوباره بهم ریخته است و جنایتکاران در حال برنامه‌ریزی برای آشوب هستند. اکنون وظیفه‌ی این قهرمانان جدید است که از شهر محافظت کنند و امید را به شهروندانش بازگردانند.

بازی شوالیه‌های گاتهام

تریلر منتشر شده پس از از پرولوگ بازی که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست و احتمالا مربوط به مرگ بتمن است، جریان دارد. هر ۴ شخصیت بازی درباره‌ی مرگ بتمن بحث می‌کنند و بازیکن باید با انتخاب یکی از آن‌ها در دانشگاه گاتهام، دکتر کرک لانگستروم را پیدا کند. مانند بسیاری از بازی‌ها بخش ابتدایی این اثر نیز نوعی راهنما برای تازه‌واردان است. در ویدیوی منتشر شده از آنجایی که شخصیت بت‌گرل انتخاب می‌شود، با قابلیت‌های او، بازیکن مکانیک‌های مبارزه و حرکت در مناطق مختلف بازی را فرا می‌گیرد.

بازی توسط استودیوی WB Games Montreal در دست توسعه است. کارگردان خلاقیت بازی نیز پاتریک ردینگ (Patrick Redding) است که قبلا نسخه‌هایی از سری اسپلینتر سل را کارگردانی کرده است. این بازی در ابتدا برای انتشار در سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود اما به تاخیر افتاد تا زمان بیشتری برای توسعه‌ی آن جهت ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن برای بازیکنان فراهم شود.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ گیم‌پلی ۱۶ دقیقه‌ی ابتدایی شوالیه‌های گاتهام منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala