رودریکا

اگر قصد دارید که به جای گذراندن ساعت‌های طولانی در بازی و چرخه زدن در گوشه و کنار آن، تنها به ماموریت‌های مهم بپردازید و در این میان برخی را نیز رد کنید، با چالش‌های زیادی روبرو خواهید بود زیرا که بازی هیچ اطلاعاتی در مورد موارد ذکر شده به شما نخواهد داد. از طرفی نمی‌توان گفت که کدام ماموریت بهتر از دیگری است چرا که هر کدام از آن‌ها رمز و راز خاص خود را دارند و برای عده‌ای جذاب هستند. با این حال در این مقاله به ۱۱ مورد از جالب‌ترین ماموریت‌های جانبی بازی در کنار جوایزی که می‌توانید پس از تکمیل آن‌ها دریافت کنید، خواهیم پرداخت.

۱۱. رودریکا (Roderika)

لیست را با یک ماموریت جانبی آسان شروع خواهیم کرد که یک آیتم بسیار ارزشمند را به شما می‌دهد. اتمام ماموریت رودریکا ساده است، زیرا شما فقط باید آیتم Chrysalids’ Memento را به او در کلبه‌ی استورم‌هیل (Stormhill Shack) تحویل دهید. این آیتم را می‌توان در قلعه‌ی استورم‌هیل یافت. سپس زمانی که رودریکا به Roundtable Hold نقل مکان کرد، با او صحبت کنید. آیتم ذکر شده توسط دشمنان چندان دشواری محافظت نمی‌شود و چندان دور از دسترس نیست. برای پاداش، رودریکا به شما یک گلدن سید یا دانه‌ی طلایی می‌دهد. گلدن سید آیتمی است که حداکثر تعداد فلاسک‌هایی را که می‌توانید استفاده کنید، افزایش می‌دهد. هر کسی که تا به حال این بازی را تجربه کرده باشد، می‌داند که این آیتم چقدر حیاتی است.

۱۰.  باک دوزنده (Boc The Seamster)

باک دوزنده

از زمانی که الدن رینگ عرضه شده، باک باعث دلگرمی بسیاری از بازیکنان بازی شده است. اتمام ماموریت جانبی او با توجه به آنچه که بدست می‌آورید، ارزشش را دارد. اگر باسی که در غار Costal وجود دارد را شکست دهید و وسایل خیاطی باک را به او برگردانید، او به نوعی تبدیل به خیاط شخصی شما خواهد شد. این بدان معناست که می‌توانید از او بخواهید که تجهیزات شما را تغییر دهد و دیگر مجبور نخواهید که برای تغییر لباس‌هایتان هر بار ۵۰۰ رون را از دست بدهید. از طرفی ۵۰۰ رون در اوایل بازی میزان کمی نیست.

۹. پچِز (Patches)

الدن رینگ

ماموریت فرعی مربوط به شخصیت Patches اندکی دشوار است و شامل چشم‌پوشی از جان فردی است که بسیاری از بازیکنان احساسی ممکن است که بخواهند او را بکشند، اما پاداش بخشش همواره بیشتر است. تکمیل این مرحله‌ی جانبی به شما یکی از بهترین زره‌های بازی را هدیه می‌دهد. همچنین می‌توانید او را تبدیل به یک تاجر کنید که با توجه به داشتن چندین آیتم مفید و کمیاب، اهمیت بخشش او را بیش از پیش می‌کند. تکمیل ماموریت این شخصیت مقداری زمان‌بر است اما همانطور که مشاهده کردید، آیتم‌های سودمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۸. میلیسنت (Millicent)

میلیسنت

این یکی از بهترین ماموریت‌های جانبی برای کسانی است که می‌خواهند به تمام پایان‌های بازی دست پیدا کنند. ماموریت جانبی میلیسنت، آیتمی با نام Unalloyed Gold Needle را برای شما به ارمغان می‌آورد که شما را از گیر کردن در یک پایان خاص پس از شکست مالنیا به نوعی نجات می‌دهد. حتی اگر این موضوع چندان برای شما جذاب نباشد، همچنان Millicent’s Prosthesis و Rotten Winged Sword Insignia را دریافت خواهید کرد که هر دو آیتم‌های بسیار مفیدی هستند. با این حال توجه داشته باشید که این ماموریت فرعی ممکن است خسته کننده باشد.

۷. سلن و جرن ( Sorceress Sellen And Witch Hunter Jerren)

الدن رینگ

این ماموریت جانبی بسته به اینکه در طول آن طرف سلن یا جرن را بگیرید، آیتم‌های مختلفی را به شما اهدا می‌کند. گفتنی است که این ماموریت بسیار پیچیده است زیرا شامل یافتن چندین دیوار مخفی می‌شود که اگر نمی‌خواهید وقت خود در پی پیدا کردن آن‌ها بگذرانید، بهتر است که به راهنماهای بازی مراجعه کنید. در حالی که آزاد هستید که به یکی از این شخصیت‌ها کمک کنید، به دلایل مختلف، تنها راه برای بدست آوردن زره‌ی هر دو شخصیت این است که با سلن همراه شده و جرن را بکشید.

۶. تاپس (Thops)

تاپس

ماموریت فرعی شخصیت تاپس داستان تلخ و شیرینی دارد که به شما امکان می‌دهد تا به جادوهای خوبی دسترسی پیدا کنید. تاپس یک جادوگر است که فقط می‌خواهد به کار خود یعنی تحقیق در مورد هنرهای جادویی بازگردد. وقتی کلید او را بازیابی می‌کنید و دسترسی دوباره به آکادمی مهر و موم شده‌ی بازی را برای او فراهم می‌کنید، پس از مدتی او را در پشت میزش مرده خواهید یافت و مشخص نیست که توسط چه کسی کشته شده است. با این حال، قطعا جادوی Thops’s Barrier را دوست خواهید داشت.

۵. کورین و گلدماسک (Corhyn And Goldmask)

الدن رینگ

این ماموریت جانبی به طرز جالبی به داستان اصلی بازی پیوند خورده، زیرا شما باید یکی از باس‌های اصلی بازی با نام Fire Giant را شکست دهید تا بتوانید آن را تکمیل کنید. کلیت ماموریت چندان جذاب نیست و شامل سفرهای زیادی به مکان‌های مختلف برای صحبت با کورین و گلدماسک است، با این حال در پایان آن، یکی از رون‌های اصلی بازی را با نام Mending Rune Of Perfect Order دریافت خواهید کرد. آیتمی که به شما امکان می‌دهد تا به یکی از پایان‌های مخفی بازی دست پیدا کنید. از آنجایی که تعداد زیادی پایان مخفی وجود ندارد، رسیدن به هر کدام از آن‌ها حتی با وجود گذراندن مراحل فرعی خسته کننده، ارزشمند است.

۴. فیا (Fia)

فیا

ماموریت مربوط به شخصیت فیا، یکی از مراحلی است که یک پایان مخفی را آشکار می‌کند. مراحل این ماموریت خیلی پیچیده نیست، با این حال برای تکمیل آن باید یکی از باس‌های دشوار بازی با نام Lichdragon Fortissax را شکست دهید. گفتنی است که ماهیت دقیق پایان مخفی مبهم است، اما به نوعی خبر از به دنیا آوردن فرزندی توسط فیا و یک نیمه خدا می‌دهد. در هر صورت پس این ماموریت می‌توانید به یکی دیگر از رون‌های اصلی بازی با نام Mending Rune of the Death-Prince دست پیدا کنید.

۳. رانی (Ranni The Snow Witch)

الدن رینگ

ماموریت رانی جادوگر یکی دیگر از پایان‌های بازی را باز می‌کند، با این حال مشابه موارد قبلی یک رون به شما نمی‌دهد بلکه یک سلاح ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. این ماموریت یکی از طولانی‌ترین و چالش‌برانگیزترین ماموریت‌های بازی که برای رسیدن به تاریک‌ترین پایان بازی، باید کارهای زیادی در طول آن انجام دهید. از طرفی برای به پایان رساندن آن باید با یکی از باس‌های بازی با نام Astel ،Naturalborn of the Void مبارزه کنید که به هیچ وجه حریف آسانی نخواهد بود.

۲. بلید (Blaidd)

بلید

این ماموریت جانبی با ماموریت جادگر برفی مرتبط است و برخلاف چندین مورد قبلی، به شما یک پایان مخفی را وعده نمی‌دهد. با این حال، زره و شمشیر بزرگی که بعد از شکست دادن بلید در پایان این ماموریت بدست می‌آورید، ارزش زیادی دارد. شما باید قبل از تکمیل ماموریت جادوگر برفی، ماموریت بلید را انجام دهید، زیرا پس از تکمیل ماموریت رانی، بلید عصبانی شده و سعی می‌کند تا شما را بکشد. او بسیار سرسخت است، اما اگر او را شکست دهید، می توانید سبک مبارزه‌ی او را با زره‌ی جذابش فرا گیرید.

۱. سرگین خوار (Dung Eater)

الدن رینگ

ممکن است که نام این شخصیت برایتان عجیب باشد، اما هنگامی که ماموریت او را به اتمام برسانید، متوجه خواهید شد که نقش مهمی در بازی برعهده دارد. همچنین این آخرین شخصیت لیست با یک ماموریت جانبی است که به شما یکی از رون‌های اصلی را برای باز کردن یک پایان مخفی می‌دهد. این ماموریت شامل یافتن و تحویل پنج عدد از آیتم Seedbed Curse به سرگین خوار است که در تمام مدت شما را نفرین و تهدید می‌کند. پس از دادن هر پنج آیتم به او، یک رون اصلی دریافت خواهید کرد که یک پایان تلخ را برای شما باز می‌کند. در نهایت می‌توانید زره‌ی منزجرکننده‌ی او را دریافت کنید.

منبع: TheGamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ۱۱ ماموریت فرعی برتر الدن رینگ و پاداش تکمیل آن‌ها اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala