Phantom Dust اخیرا برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه شده است و حال بروزرسان تازه‌ای برای این بازی رایگان انتشار یافته است که ویژگی‌ جدیدی به بازی اضافه می‌کند. سومین بروزرسان بازی Phantom Dust هم‌اکنون در دسترس ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان است. این بروزرسان امکان چت داخل بازی را به Phantom Dust اضافه می‌کند. هر تیم […]

بروزرسان تازه Phantom Dust ویژگی‌ جدیدی به بازی میاورد

Phantom Dust اخیرا برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه شده است و حال بروزرسان تازه‌ای برای این بازی رایگان انتشار یافته است که ویژگی‌ جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

سومین بروزرسان بازی Phantom Dust هم‌اکنون در دسترس ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان است. این بروزرسان امکان چت داخل بازی را به Phantom Dust اضافه می‌کند. هر تیم کانال اختصاصی چت خود را در بازی خواهد داشت. مدیر روابط عمومی بازی در پست بلاگی درباره این بروزرسان چنین نوشت:

  • در این بروزرسان امکان چت درون بازی محیا می‌شود. هر تیم کانال اختصاصی چت خودش را دارد که می‌تواند به صحبت بپردازند، این کانال توسط تیم دیگر قابل شنیدن نیست مگر اینکه آن‌ها از قدرت Mind Reading استفاده کنند و بتوانند چت‌های تیم مقابل را برای مدت کوتاهی بشنوند.
  • چندین باگ و مشکل فنی گزارش شده توسط کاربران حل شدند.

نسخه بهبود یافته Phantom Dust به‌صورت رایگان منتشر شد و شما می‌توانید ۱۹ دقیقه از گیم‌پلی بازی را در اینجا و تریلر زمان عرضه بازی را در اینجا مشاهده کنید.

در دیگر اخبار بازی Phantom Dust کارگردان نسخه بهبودیافته بازی در نمایش زنده‌ای که مناسبت عرضه بازی برگزار می‌شد چنین گفت که آینده سری Phantom Dust به کاربران بستگی دارد. آدام ازگرین به این نکته اشاره داشت که اگر افراد حاضر در بخش چند نفره و فعالیت‌های آن بالا باشد، او راحت‌تر می‌تواند سران مایکروسافت را برای سرمایه گذاری برروی Phantom Dust جدید یا حتی برزورسان‌های مختلف برای عنوان بهبودیافته راضی کند.

وقتی فعالیت شما در بخش چندنفره بالا باشد، راحت می‌شود مایکروسافت را به سرمایه گذاری راضی کرد و مطمئنا فیل اسپنسر هم به من زودتر می‌گوید شروع به کار کن! پس از طرفداران این سری درخواست دارم بروید و دوستان‌تان را خبر کنید تا به تجربه Phantom Dust بپردازند. این همه آنچه که من نیاز دارم است تا بتوانم آینده Phantom Dust را تضمین کنم.

حال به‌نظر می‌رسد خواسته کارگردان بازی برای افزایش بازی‌بازان پاسخ داده شده و اخیرا شاهد آن بودیم که نسخه‌ی بازسازی شده Phantom Dust تقریبا ۲۰ برابر بیشتر از نسخه‌ی اولیه آن بازی شده است.

بازی در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی Yukio Futatsugi عرضه شد که بخاطر کارگردانی سری چون Panzer Dragoon معروف بود. تیم سازنده محتوای دانلودی رایگان بسیاری را در زمان عرضه در اختیار قرار می‌دهد تا بتوانید مجموعه‌ کارت‌های مختلف و متفاوتی خلق کنید. Phantom Dust دارای محتوای الحاقی پولی نیز خواهد بود که البته توسعه‌دهندگان قول داده‌اند باعث نمی‌شود تعادل بازی بهم بریزد چراکه تعادل یکی از مهم‌ترین نکات بازی Phantom Dust است. اگرچه محتوای پولی بازی اخیرا برای کاربران گلد ایکس باکس به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. محتواهای الحاقی نسخه سال ۲۰۰۴ در بازی حضور دارند. در پایان به این نکته اشاره شد که آن‌ها هسته گیم‌پلی بازی را تغییر نداده‌اند و اگر شما به‌عنوان یکی از بازی‌بازان قدیمی شروع به تجربه نسخه بازسازی شده Phantom Dust کنید،‌ شاهد آن خواهید بود که ویژگی‌های اصلی بازی همانطوری که برروی نسخه ۲۰۰۴ کار می‌کردند، برروی نسخه بازسازی شده هم هستند و به همان شکل عمل می‌کنند.

Phantom Dust هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان است.

منبع متن: gamefa