این بازی ترکیبی از ژانر ماجراحویی و شبیه‌ساز است که سرشار از ماموریت‌ها، اکتشاف و فعالیت‌های جذاب با شخصیت‌های دیزنی و پیکسار است. در داستان بازی آمده که دره‌ی دریم‌لایت که زمانی خوش و خرم بود و همه در آن شاد بودند، با رویدادی با نام Forgetting غرق در تاریکی شد و خاطرات شگفت‌انگیز این مکان جادویی از بین رفت. ساکنان ناامید این دره که جای دیگری برای رفتن نداشتند، پشت درهای قفل شده در قلعه‌ی رویا خود را حبس کردند تا از گزند تاریکی در امان بمانند. حالا این وظیفه‌ی شما است که داستان‌های این دنیا را کشف کرده و جادو را به آن بازگردانید.

بازی دره‌ی دریم‌لایت

تریلر منتشر شده در ابتدا به شخصی‌سازی عمیق آواتار بازی می‌پردازد و به نظر می‌رسد که می‌توانید از جنسیت او گرفته تا طرح روی لباس آن‌ها را نیز خودتان تعیین کنید. در ادامه به مناطق مختلف بازی اشاره شده و با شخصیت‌های مختلف که هر کدام برای شما ماموریت‌هایی دارند آشنا خواهید شد. ماموریت‌هایی شما را وادار می‌کنند تا در مناطق مختلف بازی کاوش کنید. همچنین به فعالیت‌هایی نظیر ماهیگیری و کاشت گیاهان پرداخته می‌شود که می‌توانید در بین ماموریت‌های اصلی جهت تنوع به انجام آن‌ها بپردازید. در نهایت جالب است بدانید که در کنار فعالیت‌های ذکر شده، می‌توانید مناطق مختلف و خانه‌های خود را شخصی‌سازی کرده و آن‌ها را مطابق میل خود طراحی کنید.

بازی Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی به صورت رایگان عرضه خواهد شد. البته این بازی مورد انتظار در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) روی پلتفرم‌های ذکر شده به صورت دسترسی زودهنگام قابل تجربه خواهد بود. گفتنی است که برای دسترسی به بازی در تاریخ ذکر شده باید یک Founder’s Pack خریداری کنید. هرچند کاربران سرویس گیم‌ پس می‌توانند نسخه‌ی اولیه را به صورت رایگان دریافت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ تریلر گیم‌پلی بازی دیزنی Dreamlight Valley منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala