انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners

نتفلیکس به تازگی دومین تریلر انیمه‌ی علمی‌تخیلی Cyberpunk: Edgerunners را منتشر کرده است که در آن شاهد لحظات اکشن جذابی هستیم.

این انیمه روایتگر یک بچه‌ی خیابانی با نام دیوید است که سعی می‌کند در کلان‌شهر نایت سیتی که شیفته‌ی فناوری تغییر بدن است، هدف خود را پیدا کند. دیوید پس از برخورد با لوسی به عنوان یک هکر حرفه‌ای، تصمیم می‌گیرد که تبدیل به یک Edgerunner شده و به عنوان یک مزدور، پا به پای بدنام‌ترین جنایتکاران شهر مبارزه کند.

ماساهیکو اوتسوکا (Masahiko Otsuka)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران استودیوی تریگر، در وصف انیمه، دنیایی دیستوپیایی را معرفی کرده که در آن گروه‌های خلافکار با مضامینی نظیر نابرابری اجتماعی و خشونت روبرو می‌شوند. او بیان کرده که دیوید نوجوانی با وضعیت اقتصادی و اجتماعی ضعیف است، زیرا او به مدرسه‌ای می‌رود که برای شهروندان طبقات بالاتر طراحی شده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

تریلر منتشر شده فناوری‌های موجود در نایت سیتی و صحنه‌های اکشن انیمه را به نمایش می‌گذارد که به نظر می‌رسد از کیفیت خوبی برخوردار باشند. از طرفی ما شاهد دیوید و گروه سرکش او هستیم که شامل لوسی، ربکا، دوریو و غیره می‌شود. همچنین نگاهی اجمالی به چگونگی قرار گرفتن دیوید در مسیر جدیدش داریم و استفاده از فناوری‌های مختلف توسط او را شاهد هستیم. گفتنی است که سازمان جنایتکار بازی با نام آراسکا نیز حضور قابل توجهی در تریلر ذکر شده دارد.

انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در سپتامبر سال جاری میلادی از نتفلکیس پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تریلر جدید انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners اکشن جذاب آن را به نمایش می‌گذارد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala