علاوه بر نسخه نسل نهمی دراگون بال زی از سیستم رولبک نتکود (Rollback Netcode) نیز بهره‌مند خواهد شد. این سیستم باعث خواهد شد تا تجربه آنلاین بازی بسیار روان‌تر از قبل بشود. رولبک نتکود به این شکل است که هر دو بازیکن را به حالت لوکال (Local) می‌بیند. سپس سیستم تلاش می‌کند تا حرکت بعدی رقیب را پیشبینی کند. اگر این پیشبینی درست باشد، حرکت به سرعت نمایش داده می‌شود. اگر درست نباشد، به سرعت سیستم خود را با حرکت جدید سازگار می‌کند.

dragon ball

بازی دراگون بال فایترز در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست یکی از بهترین عناوین فایتر دهه اخیر باشد.

سیستم رول بک برای عناوین فایتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. به دلیل اینکه عدم ثبات اینترنت روی این سبک تأثیر بسیار زیادی دارد. سیستم رولبک نتکود یکی از بهترین روش‌ها برای مدیریت عدم ثبات اینترنت است که حال روی بازی دراگون بال نیز حضور دارد. بندای نامکو (Bandai Namco)، ناشر این بازی، اعلام کرد که رولبک نتکود روی کنسول‌های نسل ۸ قرار نخواهد داشت.

این خبر برای افرادی که به کنسول‌های نسل ۹ دسترسی ندارند چندان خوشایند نیست. همینطور اینکه اعلام نشده که آیا نسخه سوییچ این بازی رولبک نتکود را دریافت خواهد کرد یا نه. البته امکان دارد که محدودیت سخت افزاری کنسول‌های نسل ۹ مانع از اجرای این قابلیت بشود. به همین علت می‌توان تا حدی این موضوع را منطقی دانست.

آخرین خبر منتشر شده از بازی دراگون بال فایترز این است که این بازی کامل شده است. به این معنا که دیگر قرار نیست محتوای جدیدی برای آن عرضه شود. شرکت سازنده دیگر تمرکزش را روی عملکرد بازی گذاشته و ما شاهد محتوای جدید برای این بازی نخواهیم بود. اینطور که به نظر می‌رسد بندای نامکو اعلام کرده که دراگون بال زی به انتهای عمر خود نزدیک می‌شود.

منبع: GameInformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته دراگون بال فایترز برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala