پرنده‌ای که اشک می‌نوشد، مجموعه‌ رمانی است که توسط یئونگ‌-دو لی (Yeong-do Lee) نوشته شده و به‌ طور گسترده‌ای به‌ عنوان پیشگام ژانر فانتزی کره‌ای شناخته می‌شود. آقای لی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان سبک فانتزی در کره با میلیون‌ها کتاب فروخته شده، نویسنده‌ای فوق‌العاده خلاق است که دنیاهای پرجزئیاتی را ساخته و آن‌ها را با شخصیت‌های پیچیده پر می‌کند.

این کمپانی بیان کرده که این یک پروژه‌ی جاه‌ طلبانه محسوب می‌شود که هدف آن زنده کردن جهان فانتزی کتاب «پرنده‌ای که اشک می‌نوشد» از طریق نبردهای فانتزی منحصربه‌فرد و با طراوت، مناظر زیبا و دیدنی، داستان‌های گیرا، غوطه‌ورکننده و تکان‌دهنده‌اش است. در ادامه توضیحات کرفتون آمده است:

کرفتون

کرفتون به دنبال استخدام استعدادهای برتر جهانی برای کمک به تحقق چشم‌انداز بلندپروازانه‌ی خود و پیوستن به هنرمند مشهور، ایان مک‌کیگ (Iain McCaig)، در پیاده‌سازی و اجرای این پروژه است. این شرکت می‌گوید:

در کرفتون، اشتیاق و هدف ما بیان داستان‌های هیجان‌انگیز و معنادار از طریق هنر بازی‌های ویدیویی است. از داستان‌های شخصی و منحصربه‌فرد میدان‌های نبرد گرفته تا جهان‌های فانتزی غنی و وحشت‌های تاریک و تلخ فضا، ما می‌خواهیم جهان‌هایی را بسازیم که مرزهای خلاقیت و غوطه‌وری را جا به جا کنند.

در این میان کرفتون همچنین اعلام کرده است که نوعی قرارداد با Naver Z برای توسعه‌ی یک پروژه جدید بر بستر وب ۳.۰ و NFT منعقد کرده است. این پروژه با هدف ایجاد یک پلتفرم با محوریت متاورس انجام خواهد شد که کرفتون از تجربه‌ی خود در ساخت بازی‌هایی مانند پابجی برای توسعه‌ی ابزار تولید محتوا توسط کاربر استفاده می‌کند. این شرکت از موتور بازی‌سازی آنریل انجین برای ساختن این دنیای مجازی استفاده خواهد کرد.

گفتنی است که در حال حاضر اطلاعاتی نظیر عنوان و تاریخ انتشار این بازی جدید در دسترس نیست. با این حال در ادامه می‌توانید تصاویر هنری منتشر شده از بازی را مشاهده کرده و با فضا و برخی از شخصیت‌های آن آشنا شوید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سازندگان پابجی یک بازی فانتزی بر اساس رمانی کره‌ای می‌سازند؛ تصاویر آن را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala