کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷) به صورت گسترده وارد بازارهای جهانی خواهد شد و همراه با انتشار آن، شاهد عرضه بازی‌هایی نظیر Crackdown 3 و Super Lucky’s Tale نیز خواهیم بود. نخستین بازی نامبرده، بخشی از تریلر معرفی کامل کنسول جدید شرکت مایکروسافت بود و دومین […]

اسپنسر: بزودی باندل‌های ایکس‌باکس وان ایکس همراه با تلویزیون‌های ۴K HDR معرفی خواهند شد

کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷) به صورت گسترده وارد بازارهای جهانی خواهد شد و همراه با انتشار آن، شاهد عرضه بازی‌هایی نظیر Crackdown 3 و Super Lucky’s Tale نیز خواهیم بود.

نخستین بازی نامبرده، بخشی از تریلر معرفی کامل کنسول جدید شرکت مایکروسافت بود و دومین بازی نیز وعده داده شده است تا عنوانی جذاب برای پلتفرم‌هایی باشد که توانایی پشتیبانی از کیفیت ۴K را دارا هستند. اخیراً فیل اسپنسر (Phil Spencer) در خصوص این دو بازی و همچنین کنسول ایکس‌باکس وان ایکس صحبت‌هایی کرده است که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم.

مشابه روال گذشته، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در شبکه اجتماعی توییتر حضور یافته و به پرسش‌های طرفداران پاسخ داده است. نخست، از وی در رابطه با بازی Crackdown 3 پرسش شد که به دلیل حضور تری کروس (Terry Crews) در این پروژه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ اسپنسر طرفداران را به دنبال کردن نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ تشویق کرد چراکه این عنوان در این رویداد اروپایی حاضر خواهد بود و شاهد نمایش جدیدی از آن نیز خواهیم بود.

در عین حال، وی به طرفداران بدگمان اطمینان خاطر داد که این عنوان نظرشان را عوض خواهد کرد و کسانی که دو نسخه قبلی آن را تجربه کرده‌اند نیز از آن لذت خواهند برد چراکه Crackdown 3 شامل عناصر اصلی این سری نیز خواهد بود.

در ادامه از رئیس ایکس‌باکس سوال شد که آیا شرکتی فعال در حوزه ساخت تلویزیون وجود دارد که تمایل به همکاری با مایکروسافت جهت عرضه بسته ویژه (باندل) از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس همراه با تلویزیونی ۴K داشته باشد یا خیر. اسپنسر در جایگاه پاسخ ابراز داشت که همانند کنسول ایکس‌باکس وان اس، شاهد باندل‌هایی از ایکس‌باکس وان ایکس همراه با تلویزیون‌های ۴K نیز خواهیم بود. وی بیان داشت:

بله، شما برخی از این‌ها (باندل‌ها) را با ایکس‌باکس وان اس دیده‌اید و مطمئن هستم که با ایکس‌باکس وان ایکس نیز خواهید دید.

در نهایت، اسپنسر با اشاره به بازی Super Lucky’s Tale اعلام کرد که این عنوان عموم مردم را شگفت‌زده خواهد کرد چراکه واقعاً بازی خوبی است. گفته اسپنسر به این شرح است:

بازی Super Lucky’s Tale بسیاری از مردم را شگفت‌زده خواهد کرد. واقعاً بازی خوبی است.

دو بازی Crackdown 3 و Super Lucky’s Tale در ماه نوامبر میلادی برای خانواده کنسول‌های ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و گفتنی است که از قابلیت‌های سخت‌افزاری ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی خواهند کرد. لازم به ذکر است که این دو عنوان برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز منتشر خواهند شد.

منبع متن: gamefa