طرفداران سبک سولزبورن سابقه‌‌ای طولانی در تغییر بازی‌های فرام‌سافتور دارند. این مادها با پورت رایانه‌ی شخصی دارک سولز شروع شده و تا الدن رینگ ادامه یافته‌اند. این بازی تاکنون مادهای جذابی دریافت کرده اما جدیدترین ماد آن، بازگشت برخی از بهترین المان‌های جذاب بلادبورن را نوید می‌دهد. یوتیوبر و مادسازی با نام Garden of Eyes یکی از افرادی است که از زمان عرضه‌ی الدن رینگ کارهای جالبی نظیر نظیر قرار دادن باس‌های بازی روبروی هم و احضار روح‌های جدید انجام داده است.

حال این مادساز با همکاری استودیوی COTA مادی را ایجاد کرده که یکی از اسلحه‌های بلادبورن را به بازی اضافه می‌کند. البته این ماد تنها به اسلحه‌ی ذکر شده محدود نمی‌شود چرا سیستم پری کردن با آن نیز به بازی اضافه شده است تا بازیکنان بتوانند از این ویژگی که در بلابورن وجود داشت، لذت ببرند. این ماد همچنین شامل اسکین‌هایی برای اسب بازی و همچنین چند سلاح ویژه است.

الدن رینگ

این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با کمک اسلحه‌ی خود با دشمنان معمولی و باس‌ها مقابله کنند و حتی در حالت PvP نیز قابل استفاده است البته دقت داشته باشید که استفاده از مادها در بازی به صورت آنلاین منع شده است. در حال حاضر این ماد تنها دارای یک نوع تفنگ و گلوله است که هر دو از طریق منوی کرفتینگ بازی در دسترس هستند. با این حال، Garden of Eyes قول داده است که با گذشت زمان، انواع سلاح‌های گرم و مهمات بیشتری را اضافه کند.

از طرفی این ماد همانطور که ذکر شده دو اسکین جذاب برای اسب بازی دارد. بازیکنان با این ماد می‌توانند به جای تورنت، اسب Draconic Tree Sentinel یا اسب Night’s Cavalry را احضار کنند. همانند اسلحه‌ها، این مادساز قصد دارد تا به مرور زمان اسب‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد. ماد ذکر شده همچنین مجموعه‌ای از سلاح‌های جدید و بازسازی‌ شده را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها در حین توسعه از بازی کنار گذاشته شده‌اند. این سلاح‌ها شامل Miquela’s Abundance Twinblade ،True Wings of Astel twinblade و نسخه‌های متفاوتی از سلاح‌های برخی از باس‌های بازی می‌شوند. البته گفته شده که این ماد در نهایت با سلاح‌ها، زره‌ها، باس‌ها و مکانیک‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود.

در نهایت از آنجایی که این ماد با همکاری Garden of Eyes و استودیوی COTA ساخته شده، هر دو نسخه‌های اختصاصی خود را دارند که از مدل‌های متفاوتی برای سلاح‌ها بهره می‌برند. البته از نظر عملکرد، هر دو ماد یکسان کار می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ماد جدید الدن رینگ اسلحه‌ی بلادبورن و مکانیک آن را به بازی اضافه می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala