جیلیگان در پادکست خود اعلام کرده که ایده‌های زیادی برای ساخت یک بازی از سریال بریکینگ بد داشته است. این ایده‌ها هرگز عمل نشدند. حتی یکی از آن‌ها در مورد ساخت یک بازی واقعیت مجازی از این مجموعه بوده است. او در برنامه خود توضیح داد:

من یک گیمر حرفه‌ای نیستم ولی کسی وجود ندارد که نام جی‌تی‌ای را نشنیده باشد. من به افرادی که ایده ساخت یک بازی از بریکینگ بد را تأیید کرده بودند این موضوع را گفتم. اینکه یک بازی به سبک جی‌تی‌ای برای بریکینگ بد بسازند.

ساخت این بازی به نظر من همچنان منطقی است. با این حال هیچوقت واقعی نشد. افراد مختلف تلاش زیادی کردند تا یک بازی بر اساس این سریال بسازند. با این حال هیچ کدام به بازار راهی نشدند. حتی بازی موبایل این سریال نیز ساخته شد ولی نتوانست موفقیت طولانی مدتی را پیدا کند.

بازی بریکینگ بد

بازی موبایل بریکینگ بد نتوانست موفقیت چندانی کسب کند.

نام بازی موبایل این مجموعه بریکینگ بد: المان‌های مجرمین (Breaking Bad: Criminal Elements) بود. این بازی به شکل داستانی و ساخت مرکز (Base Builder) بود. بازیکنان باید تلاش می‌کردند تا گروه گنگستری خود را داشته و به جرم و جنایت می‌پرداختند. مشکل اصلی اینجاست که بازی موبایل بریکینگ بد تنها بعد از یکسال از عرضه، بسته شد.

یکی دیگر از دلایلی که یک بازی از سری بریکینگ بد ساخته نشد، عدم تضمین موفقیت آن بود. در اصل بسیاری از سریال‌ها تبدیل به بازی شده و نتوانستند موفقیت چندانی کسب کند. به همین دلیل احتمال ساخت بازی بریکینگ بد چندان بالا نیست. پس طرفداران نباید امیدهای خود را برای تجربه بازی این مجموعه بالا ببرند.

منبع: IGN.com

عکس اصلی از بازی Breaking Bad: Criminal Elements است.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته خالق بریکینگ بد: قرار بود یک بازی شبیه جی‌تی‌ای از روی سریال ساخته شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala