در حالی که در گذشته اعلام شده بود بازی میراث هاگوارتز در بازه‌ی زمانی تعطیلات زمستانی سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، اکنون تاریخ انتشار آن تا اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی به تأخیر افتاده است. در روز جمعه، شرکت برادران وارنر (Warner Bros) و استودیو «اولانچ سافتور» (Avalanche Software) اعلام کردند که بازی میراث هاگوارتز در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ (۱۰ فوریه ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های مختلف عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: در «میراث هاگوارتز» شخصیتی بسازید و در دنیای هری پاتر زندگی کنید

آن‌ها در بیانیه‌ی رسمی خود در حساب بازی میراث هاگوارتز در توییتر بیان کردند: «تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی بسیار هیجان‌زده است که شما بتوانید این اثر را بازی کنید اما برای تحویل بهترین تجربه‌ی ممکن هنوز زمان بیشتری را نیاز داریم.»

میراث هاگوارتز

نکته‌ی مهم این است که تاریخ جدید اعلام شده فقط برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس صدق می‌کند و تاریخ عرضه‌ی این بازی نینتندو سوییچ هنوز مشخص نشده است و در زمان دیگری اعلام خواهد شد.

بازی میراث هاگوارتز حدود ۱۰۰ سال قبل از ثبت‌نام هری پاتر در مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز و در اواخر ۱۸۰۰ اتفاق می‌افتد. بازیکن کنترل یک جادوگر مرد یا زن را بر عهده خواهد داشت و می‌توانید شخصیت خود را به‌دلخواه خلق و او را سفارشی‌سازی کند. جادوگری که شما کنترل او را بر عهده دارید، یک دانش‌آموز تازه‌وارد نیست بلکه یک دانش‌آموز سال پنجم در هاگوارتز است، جایی که آن‌ها تکنیک‌های جادویی پیشرفته‌تر و طلسم‌های ترکیبی‌تر را یاد می‌گیرند، با دیگران دوست می‌شوند و با رقبا و جادوگران تاریک مبارزه می‌کنند. این دقیقاً همان چیزی است که از مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز به خاطر داریم.

بیشتر بخوانید: بازی میراث هاگوارتز از ویژگی‌های دوال‌سنس بهترین بهره را خواهد برد

اگرچه بازی با کلیت سری آثار هری پاتر مطابقت دارد اما طبق انتظار خالق این مجموعه یعنی جی‌. کی رولینگ (J.K. Rowling) در ساخت میراث هاگوارتز دخالتی ندارد که آن هم احتمالاً بی ارتباط با حواشی زیادی که دور او جمع شده نیست. بلافاصله پس از معرفی بازی میراث هاگوارتز در سپتامبر ۲۰۲۰، بخش بازی‌های برادران وارنر که در آن زمان فعالیت داشت، با توجه به اظهارات عمومی و جوی که در بعضی شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر ایجاد شده بود و رولینگ را متهم به ترنس‌هراسی کرده بود، این خبر را اعلام کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که رولینگ واقعاً نقش خاصی در توسعه‌ی این بازی نداشته اما به هر حال بازی به این خاطر با حواشی مختلفی مواجه شده است، حال تصور کنید او در این شرایطی کمکی هم در توسعه‌ی این بازی انجام می‌داد. احتمالاً رسانه‌ها جهنمی را برای سازندگان این بازی رقم می‌زدند.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه‌ی بازی میراث هاگوارتز از پاییز به زمستان موکول شد؛ تاریخ انتشار اعلام شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala