بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی: لرزش کیهانی که توسط استودیو پرپل لامپ (Purple Lamp) در حال توسعه است، در واقع دنباله‌ای معنوی برای بازی «باب اسفنجی شلوار مکعبی: نبرد برای بیکینی باتم – آبرسانی مجدد» (Battle For Bikini Bottom: Rehydrated) است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

بازی لرزش کیهانی یک پلتفرمر سه‌بعدی است با مضامین متمرکز بر دنیاها، لباس‌ها و شوخی‌های بین باب اسفنجی و پاتریک خواهد بود. بازیکنان در دوره‌های مختلف مانند غرب وحشی، ماقبل تاریخ و غیره سفر خواهند کرد، در حالی که پاتریک شما را به‌عنوان بالونی کوچک در این راه همراهی خواهد کرد.

در بازی «بازی باب اسفنجی شلوار مکعبی: لرزش کیهانی»، باب اسفنجی وقتی با شیشه‌ای از اشک‌های پری دریایی بازی می‌کند که آرزوها را برآورده می‌کند، تاروپود جهان را به‌یک‌باره به هم می‌ریزد. به همین دلیل، پاتریک به یک بالن تبدیل می‌شود. این کار باعث می‌شود که باب اسفنجی در طول زمان سفر کند و به ماجراجویی‌های مختلفی بپردازد تا اشتباهات خود را جبران کرده و بیکینی باتم را بازیابی کند.

در بازی Battle For Bikini Bottom: Rehydrated، بازیکنان می‌توانستند در نقش شخصیت‌هایی نظیر باب اسفنجی، پاتریک و سندی بازی را تجربه کنند اما در لرزش کیهانی فقط شما می‌توانید کنترل باب اسفنجی را بر عهده داشته باشید و دیگر شخصیت‌ها قابل‌بازی نیستند. به همین خاطر، تی‌اچ‌کیو نوردیک در این بازی به باب اسفنجی قابلیت‌های بیشتری اعطا کرده‌اند تا او بتواند حرکات متنوعی را در بازی انجام دهد و بازیکنان تجربه‌ی بهتری داشته باشند. همچنین بازیکنان این فرصت را دارند که در بازی لباس‌های کلاسیک را برای باب اسفنجی باز کنند. توسعه‌دهندگان قبلاً اعلام کرده بودند که ۷ دنیای کاملاً مجزا و حدود ۳۰ لباس کلاسیک برای شخصیت‌های این بازی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در تریلر بازی جزئیات بیشتری را از گیم‌پلی این اثر مشاهده کنید.

همچون اکثر بازی‌هایی که در رویداد تی‌اچ‌کیو نوردیک نمایش داده شدند، تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی «باب اسفنجی شلوار مکعبی: لرزش کیهانی» اعلام نشده است اما می‌دانیم که این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

علاوه بر بازی‌های مستقلی که در این سال‌ها برای این شخصیت محبوب ساخته شده است، باب اسفنجی در سال گذشته در بازی مبارزه‌ای Nickelodeon All-Star Brawl هم حضور پیدا کرده بود. همچنین مدتی پیش یک بسته‌ی الحاقی رسمی با محوریت باب اسفنجی برای بازی پرطرفدار ماینکرفت منتشر شد.

منبع: Gamespot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته گیم‌پلی بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی سرگرم‌کننده‌ به نظر می‌رسد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala