کرفتون رایگان شدن بازی را عامل اصلی این اتفاق دانست و اعلام کرد که به دنبال ساخت سیستم‌های ضد تقلب پیشرفته‌تر در راستای عادلانه‌تر شدن بازی برای بازیکنان است. گفتنی است که پابجی موبایل همچنین برای کمپانی کرفتون عملکرد خوبی داشته است، زیرا در حال حاضر در رتبه‌ی دوم فروش در بین بازی‌های جهانی موبایل قرار دارد و به افزایش درآمد بخش موبایل این شرکت به ۵۵۰.۷ میلیون دلار کمک کرده است.

این آمار و ارقام در واقع از گزارش کرفتون درباره‌ی درآمد اولیه‌ی این شرکت در نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ بدست آمده است. از طرفی گزارش شده که میانگین درآمدی که از هر کاربر بازی روی همه‌ی پلتفرم‌ها بدست آمده، با رشد ۲۰ درصدی نسبت به زمانی مشابه در سه‌ماهه‌ی گذشته مواجه شده است. همچنین به نظر می‌رسد که بازارهای بین‌المللی خارج از کره‌ی جنوبی، ۹۴ درصد از درآمد بازی را در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۷۴ نکته‌ی مهم در مورد پابجی برای تازه واردان و حرفه‌ای‌ها

پابجی

در حالی که ارقام خاصی ارائه نشده است، کرفتون همچنین گزارش داده که زمان سپری شده در نسخه‌ی New State توسط بازیکنان نیز در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ افزایش یافته است. این کمپانی همچنین اخیرا اعلام کرده که در اواخر این ماه برای همکاری مجموعه‌ی اساسینز کرید و پابجی در قالب رویدادی درون بازی با یوبی‌سافت همکاری خواهد کرد.

از طرفی به نظر می‌رسد که کرفتون در حال ساخت یک بازی جدید بر اساس کتاب فانتزی کره‌ای The Bird That Drinks Tears است. طبق گفته‌ی این شرکت، بازی ذکر شده یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه است که هدف دارد دنیای فانتزی این رمان را از طریق مسابقات منحصربه‌فرد و با طراوت، مناظر زیبا، دیدنی و داستان‌های گیرا، غوطه‌ورکننده و تکان‌دهنده‌اش زنده کند.

در نهایت گفتنی است که جدیدترین اثر کرفتون یعنی بازی ترسناک The Callisto Protocol، در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۱ آذر ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته پابجی از زمان رایگان شدن روزانه ۸۰ هزار بازیکن جدید جذب می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala