عناوین مذکور در دوران کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ بودند. همگی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ میلادی ساخته شده‌اند. به همین دلیل نسبتاً قدیمی بوده و عدم پشتیبانی آنلاین از آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد. اکثر عناوین این لیست هم از طریق اجرای عناوین قدیمی روی کنسول‌های جدید (Backwards Compatibility) در دسترس هستند.

  1. فرمان و تسخیر ۳: جنگ‌های تیبریوم (Command and Conquer 3: Tiberium Wars)
  2. بسته الحاقی بازی قبلی به نام خشم کین (Kane’s Wrath)
  3. فرمان و تسخیر: هشدار قرمز ۳ (Command and Conquer: Red Alert 3)
  4. مزدوران ۲: جهان در آتش (Mercenaries 2: World in Flames)
الکترونیک آرتز سرور

بازی فرمان و تسخیر ۳ یکی از بهترین عناوین استراتژی نسل ۷ بود.

علت خاتمه پشتیبانی از این عناوین هم عدم استقبال از آن‌ها است. به طور کلی الکترونیک آرتز زمانی که ببیند از یک بازی پشتیبانی زیادی نمی‌شود، بخش آنلاین آن را می‌بندد. این حرکت هم درست است. به دلیل اینکه فشار کمتری به سرورها وارد شده و از طرفی تمرکز کارکنان هم می‌تواند روی عناوین دیگر باشد.

اکثر عناوین این لیست در سبک استراتژی هستند. به طور کلی این سبک طرفداران بسیار زیادی داشته و استقبال زیادی از آن‌ها می‌شود. با اینحال تجربه بازی‌های آنلاین روی کنسول با کنترلر بسیار دشوار است. به همین دلیل است که روی این پلتفرم محبوبیت کمتری دارد. حال الکترونیک آرتز با عدم پشتیبانی آنلاین از این عناوین انتهای عمر این بازی‌ها را اعلام کرده است.

البته طرفداران همچنان به بخش داستانی این عناوین دسترسی دارند. به همین دلیل اگر همچنان به این بازی‌ها علاقه‌ی زیادی دارید می‌توانید قسمت آفلاین آن‌ها را همچنان تجربه کنید.

منبع: Gamespot.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته پشتیبانی آنلاین چهار بازی الکترونیک آرتز شامل Red Alert 3 متوقف می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala