جزییات بروزرسانی عنوان Metal Gear Solid V منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، ساعاتی قبل جزییات بروزرسانی آینده عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد. این بسته بروزرسانی حاوی محتوای اضافه برای این عنوان است. شرکت Konami در این آپدیت چند لباس فرم جدید طراحی کرده است و روش جدید برای استفاده از Wormhole Genrator  معرفی کرده است. در نهایت این بسته این امکان را به‌وجود می‌آورد که در نقش شخصیت Revolver Ocelot و در بخش FOB به بازی بپردازید.

مهم‌ترین بخش این آپدیت همان بازی در نقش Ocelot است. شما می‌توانید در قالب این شخصیت و در بخش FOB (Forward Operating Bases) به پایگاه سایر بازیکنان نفوذ کنید. طبق گفته‌های Konami وی قابلیت شخصی‌سازی ندارد ولی دارای ویژگی‌هایی است که او را از سایرین متمایز می‌کند. استتار و مخفی شدن وی بهتر از دیگران است همچنین سرعت بیرون کشیدن اسلحه‌اش نیز به‌طور محسوسی بیشتر است. به علاوه قادر است همزمان از دو اسلحه کمری (Pistol) استفاده کند و از همه مهم‌تر می‌تواند دشمنان را با کمانه‌کردن تیر از بین ببرد.

  

(برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، روی آنها کلیک کنید)

این آپدیت چندین لباس شنا برای کارکنان بخش FOB همراهش دارد که می‌توانید از این لباس‌ها برای پوشش نیروها در هنگام دفاع یا حمله به پایگاه استفاده کنید. برای سربازان Diamond Dogs نیز دو لباس فرم جدید طراحی شده است که سرعت حرکتشان را بهبود می‌بخشد. در انتهای خبر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

و در نهایت به تغییراتی می‌رسیم که موجب مفیدتر شدن Wormhole Generator شده‌اند. با ارتقای این Generator به لول9، قادر می‌شوید تا به‌صورت اتوماتیک و در مواقع لزوم بازیکنان را از منطقه خارج کنید. بعد از جای‌گذاری آن قادر به برداشتن یا حرکت دادن آن نخواهید بود ولی تحمل آن در مقابل تخریب شدن بیشتر از گذشته شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از Konami، قرار است این بروزرسانی در 1 اوت (10 مردادماه) در دسترس قرار بگیرد. آپدیت قبلی این عنوان در ماه اوت سال گذشته انجام شده بود.

    

(برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، روی آنها کلیک کنید)

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame