کونامی در وب‌سایت رسمی خود از عرضه‌ی به‌روزرسان جدیدی برای Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تا دو روز دیگر خبر داده است که شامل ویژگی‌های تازه‌ای در کنار قابلیت بازی در نقش Ocelot طی ماموریت‌های FOB یا همان Forward Operating Base می‌شود. به‌روزرسان جدید The Phantom Pain، افزون بر فراهم کردن بازی در نقش Ocelot، مخفی‌کاری […]

به‌روزرسان جدید MGS 5: The Phantom Pain بازی در نقش Ocelot را فراهم خواهد کرد

کونامی در وب‌سایت رسمی خود از عرضه‌ی به‌روزرسان جدیدی برای Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain تا دو روز دیگر خبر داده است که شامل ویژگی‌های تازه‌ای در کنار قابلیت بازی در نقش Ocelot طی ماموریت‌های FOB یا همان Forward Operating Base می‌شود.

به‌روزرسان جدید The Phantom Pain، افزون بر فراهم کردن بازی در نقش Ocelot، مخفی‌کاری و استتار و سرعت تعویض خشاب وی را نیز بهبود می‌بخشد. همچنین، به Ocelot این اجازه را می‌دهد که دو سلاح در هر دو دستش بگیرد و به سمت دشمنان حمله‌ور شود. با این حال، متاسفانه امکان شخصی‌سازی او وجود ندارد.

علاه بر Ocelot، این به‌روزرسان با چندین لباس شنا برای اعضای Forward Operating Base همراه است و آن‌ها می‌توانند در حین دفاع از پایگاه در برابر دشمنان، این لباس‌ها را نیز به تن داشته باشند! ضمناً دو لباس جدید در اختیار سربازان Diamond Dog قرار می‌گیرد که سرعت آن‌ها را افزایش می‌دهد. اکنون تصاویری از این آیتم‌های جدید را مشاهده می‌کنید:

به جز موارد بالا، آیتم تازه‌ای توسط این به‌روزرسان به Wormhole Generator اضافه می‌شود که بازیکن را در شرایط بحرانی نجات می‌دهد و دست دشمنان را از آن دور می‌سازد.

طبق گفته‌ی کونامی، این به‌روزرسان جدید Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ۱ آگوست مصادف با ۱۰ مرداد عرضه می‌گردد. این به‌روزرسان اولین به‌روزرسان سال ۲۰۱۷ است و آخرین به‌روزرسان این بازی، در آگوست ۲۰۱۶ به انتشار رسیده بود.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa