از زمانی که سیستم‌های نینتندو همانند ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عناوین معروف ترد پارتی را دریافت کردند مدت زیادی گذشته است. با تمامی عناوین بزرگ مولتی پلتفرمی که قرار است برای سوویچ عرضه شود و حتی گفته شده است که قرار است به موفق ترین سیستم نینتندو تبدیل شود اما با این حال یوبیسافت هیچگونه برنامه‌ای […]

عنوان Assassin’s Creed Origins برای نینتندو سوویچ عرضه نخواهد شد

از زمانی که سیستم‌های نینتندو همانند ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عناوین معروف ترد پارتی را دریافت کردند مدت زیادی گذشته است. با تمامی عناوین بزرگ مولتی پلتفرمی که قرار است برای سوویچ عرضه شود و حتی گفته شده است که قرار است به موفق ترین سیستم نینتندو تبدیل شود اما با این حال یوبیسافت هیچگونه برنامه‌ای برای گسترش دادن پشتیبانی این پلتفرم از عناوین Assassin’s Creed ترتیب نداده است. اگر شما به این فکر می‌کنید که جدیدترین عنوان از این سری یعنی Assassin’s Creed Origins قرار است درآینده برای این پلتفرم عرضه شود کاملا در اشتباه هستید.

خبرگذاری Gamingbolt اخیرا مصاحبه‌ای را با اشرف اسماعیل، کسی که به عنوان کارگردان بر روی Assassin’s Creed Origins کار می‌کند، انجام داده است و در طی آن از وی درباره توسعه‌ی بازی برای نینتندو سوویچ سوال شد و آیا امکان دارد این عنوان برای این پلتفرم در آینده‌ای نزدیک عرضه شود یا خیر؟ جواب تقریبا منفی بود. اشرف اسماعیل اظهار داشت که بازی فقط برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و این کل برنامه ریزی می‌باشد.

ما داریم بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ پرو و رایانه‌های شخصی مانور می‌دهیم و هیچگونه برنامه‌ای برای عرضه بر روی نینتندو سوویچ وجود ندارد.

بنابراین این تقریبا قطعی می‌باشد و هیچگونه برنامه‌ای برای عرضه بازی بر روی نینتندو سوویچ وجود ندارد. عنوان Assassin’s Creed Origins در ۲۷ اکتبر امسال برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین اخیر کارگردان بازی یعنی اشرف اسماعیل توضیحاتی را درباره مار عظیم موجود در نمایش مربوط به E3 بازی بیان کرد که می‌توانید از لینک مربوطه مشاهده نمایید و همچنین یوبیسافت نیز انتظارات خود از فروش بازی و اینکه چرا مصر به عنوان محیط اصلی بازی انتخاب شده است را بیان کرد.

منبع متن: gamefa