به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DsoGaming، استدیو Five Studios Interactive تریلر جدیدی از عنوان در دست ساخت D.R.O.N.E منتشر کرد که به نظر یکی از زیبا‌ترین عناوینی است که تا به اکنون با موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده است. این عنوان یک بازی چند نفره و در سبک تیراندازی و در ژانر علمی-تخیلی است. تمرکز سازندگان D.R.O.N.E بر روی نوآوری بوده است که نتیجه آن به نظر می‌رسد یک بازی قابل قبول و زیبا شده است. تخریب پذیری بالای اجسام، جزییات بالای بافت‌ها و چرخه متغیر شب و روز از ویژگی‌های مدرن افزوده شده به این عنوان است.

بازیکن در عنوان D.R.O.N.E به رقابت با سایرین می‌پردازد. کلید برنده شدن در این بازی، ساختن پهپاد (Drone) با ویژگی‌های منحصربه فردی است تا به درجه بهترین پهپاد قابل‌ساخت در بازی برسید. همانطور که از اسم این عنوان مشخص است، بازیکن در این عنوان به کنترل و هدایت یک پهپاد می‌پردازد. وجه تمایز پهپادها با یکدیگر، گجت‌های نصب شده روی آنها است که به بازیکن قابلیت شخصی‌سازی زیادی می‌بخشد. هر کدام از گجت‌ها می‌توانند آسیب ببیند و یا حتی بطور کامل تخریب شوند. چیزی که در مورد پهپادها اهمیت دارد، نحوه متناسب استفاده از گجت‌ها برای تجهیز پهپاد است. از گجت‌های قابل نصب بر روی پهباد می‌توان به رادار و محافظ اشاره کرد.

این بازی با توجه به تمایل بازیکن امکان تجربه به هر دو صورت، اول شخص و سوم شخص را دارد. نکته جالب ماجرا اینجاست که هر دو دوربین (اول شخص و سوم شخص) قابلیت صدمه دیدن و از بین رفتن را دارند. برای نمونه، دوربین سوم شخص یک پهپاد (Drone) است که در صورت صدمه دیدن آن، دوربین به حالت اول شخص تبدیل می‌شود.

عنوان D.R.O.N.E هم‌اکنون در حال توسعه برای پلتفرم PC است و سبک آن برگرفته و مشابه با عناوینی همچون Unreal Tournament, Quake 3 Arena, Descent (1994), X-Wing, Tie Fighter و MechWarrior می‌باشد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تریلری زیبا از بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

نظر شما در مورد این عنوان چیست؟ آیا قصد تجربه را دارید؟

منبع متن: pardisgame