هنوز به انتشار جدیدترین بازی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، یعنی Death Stranding زمان زیادی مانده است. اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو سال آینده فرآیند ساخت و توسعه این بازی مورد انتظار به اتمام برسد و بالاخره بتوانیم آخرین ساخته کوجیمای افسانه‌ای را تجربه کنیم. اما این زمان زیاد، […]

Death Stranding به مرحله آزمایش رسیده است | جزئیات جدیدی از موتور Decima در رویداد SIGGRAPH منتشر خواهد شد

هنوز به انتشار جدیدترین بازی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، یعنی Death Stranding زمان زیادی مانده است. اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو سال آینده فرآیند ساخت و توسعه این بازی مورد انتظار به اتمام برسد و بالاخره بتوانیم آخرین ساخته کوجیمای افسانه‌ای را تجربه کنیم. اما این زمان زیاد، باعث نمی‌شود تا علاقه‌مندان این بازی از عطش خود نسبت به آن بکاهند. بنابراین هر خبری مرتبط با Death Stranding، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخیراً هیدئو کوجیما در شبکه اجتماعی توییتر حضور یافته و در خصوص بازی Death Stranding صحبت کرده است. وی ابراز داشت که این بازی به مرحله آزمایش رسیده است. سخنان کوجیما در این باره به شریح زیر است:

من امروز توانستم تا نتیجه خوب آزمایش بازی Death Stranding را شاهد باشم. من فکر می‌کنم که امشب خواب راحتی خواهم داشت.

بی‌شک این خبر برای دنبال‌کنندگان این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگرچه جزئیات جدیدی از این بازی و مراحل ساخت و توسعه آن را فاش نمی‌سازد، اما نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه فرآیند توسعه Death Stranding است.

کوجیما در ادامه خبر داد که توسعه‌دهندگانی از هر دو استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) و کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در رویداد SIGGRAPH 2017 حضور خواهند داشت تا جزئیات جدیدی از موتور بازی‌سازی دسیما (Decima) منتشر سازند. موتور بازی‌سازی نامبرده برای ساخت دو بازی Horizon: Zero Dawn محصول استودیوی گوریلا گیمز و بازی Death Stranding استفاده شده است. در واقع کوجیما با استودیوی گوریلا گیمز بر روی موتور مورد استفاده برای ساخت جدیدترین بازی‌اش همکاری می‌کند. کوجیما در جایگاه پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور تیمش در رویداد SIGGRAPH 2017 چنین اظهار کرد:

بله، توسعه‌دهندگانی از گوریلا گیمز و کوجیما پروداکشنز در رویداد SIGGRAPH 2017 حضور خواهند داشت و برخی از کارهای جذابی که با موتور بازی‌سازی دسیما انجام می‌دهیم را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد و متاسفانه تاکنون بازه زمانی انتشار آن اعلام نشده است؛ این در حالی است که کوجیما مدتی قبل بیان کرد که تاریخ انتشار این بازی مشخص شده است اما تمایلی به اعلان عمومی آن در این بازه زمانی ندارد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Death Stranding، چندی پیش مشخص شد که این عنوان بهترین حس ممکن را در بین بازی‌های ساخته شده توسط کوجیما خواهد داشت. همچنین گزارشی منتشر شد که ادعا داشت، نسخه اولیه قابل بازی Death Stranding برای شرکت سونی، ناشر این بازی، ارسال شده است.

منبع متن: gamefa