یک بازی پازل، سکوبازی و ایزومتریک دیگر برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در راه است. Lumo، که از آن به عنوان نامه‌ای عاشقانه به بازی‌های ازومتریک یاد می‌شود، به زودی برای این پلتفرم عرضه و منتشر خواهد شد. گرث نویس (Garth Noyce)، تنها توسعه‌دهنده بازی Lumo، از طریق شبکه اجتماعی توییتر به نسخه نینتندو سوییچ […]

بازی ایزومتریک Lumo برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد

یک بازی پازل، سکوبازی و ایزومتریک دیگر برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در راه است. Lumo، که از آن به عنوان نامه‌ای عاشقانه به بازی‌های ازومتریک یاد می‌شود، به زودی برای این پلتفرم عرضه و منتشر خواهد شد.

گرث نویس (Garth Noyce)، تنها توسعه‌دهنده بازی Lumo، از طریق شبکه اجتماعی توییتر به نسخه نینتندو سوییچ این بازی اشاره کرده است. وی در این خصوص ابراز داشت:

نمی‌توانیم تاریخ [انتشاری] به شما بدهم، اما با رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) در تماس باشید.

نویس در توییت‌های بعدی خود، تصریح کرد که وی هیچ خبری مبنی بر تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Lumo ندارد، اما انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری در این باره منتشر شود.

بازی Lumo در اصل در سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار شد. نویس به صورت فردی این بازی را ساخته است و از آن به عنوان تفسیری مدرن از بازی‌های ایزومتریک یاد می‌کند. او در این بازی به شکل‌های مختلف به بازی‌های مشهور ایزومتریک قدیمی و همچنین عناوینی که در گذشته بر روی آن‌ها کار کرده از جمله Fable II و Crackdown و… اشاره کرده است.

شما در بازی Lumo کنترل یک شعبده‌باز کوچک را بر عهده می‌گیرید که باید با سکوبازی از بیش از ۴۰۰ اتاق عبور کنید و به مقصد برسید. در این بازی اسرار زیادی برای کشف کردن وجود دارد و به طور مشخص حدود ۴ بازی کوچک نیز در آن گنجانده شده است.

بازی Lumo سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا توسط شرکت رایزینگ استار گیمز به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه و منتشر شد.

منبع متن: gamefa