این هفته در جدول فروش هفتگی بریتانیا، Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy بار دیگر موفق به شکست Splatoon 2 شد و همچنان با قدرت، به مسیر خودش در این جدول ادامه داد. عنوان موفق Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy یک بار دیگر، در رقابت بر سر جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا، موفق شد عنوان […]

جدول فروش هفتگی بریتانیا|  Crash Bandicoot Trilogy یکه‌تاز میدان

این هفته در جدول فروش هفتگی بریتانیا، Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy بار دیگر موفق به شکست Splatoon 2 شد و همچنان با قدرت، به مسیر خودش در این جدول ادامه داد.

عنوان موفق Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy یک بار دیگر، در رقابت بر سر جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا، موفق شد عنوان انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Splatoon 2 را کنار بزند و در صدر جدول فروش بازی‌های فیزیکی بریتانیا در این هفته قرار بگیرد. Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy در ۵ هفته‌ای که از انتشارش می‌گذرد، ۴ بار در جایگاه نخست این جدول قرار داشته است و این بدان معنا است که عنوان شوتر نینتندو سوییچ یعنی Splatoon 2 در هفته منتهی به ۲۹ جولای، باید به رتبه دوم در جدول فروش هفتگی بریتانیا قناعت کند و با آن کنار بیاید.

در ادامه این جدول عنوان نام آشنای Grand Theft Auto V را می‌بینیم که طبق داده‌های به دست آمده از منابع فروش بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا، موفق به قرار گرفتن در رتبه سوم این جدول شد تا همچنان بدون هیچ حرف و حدیثی به عملکرد بی‌سابقه خودش ادامه دهد. همچنین همانطور که می‌دانید مدتی پیش اعلام شد این بازی جهان آزادِ راکستار (Rockstar) تا اینجا پرفروش‌ترین بازی‌رایانه‌ای سال ۲۰۱۷ در بریتانیا بوده است.

در ادامه این جدول نیز بتسدا (Bethesda) از بازگشت برخی از بازی‌هایش به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته در بریتانیا بسیار خوش‌حال است زیرا عناوین Fallout 4, Doom, و Dishonored 2 این هفته، باز هم به این جدول بازگشته‌اند و به‌ترتیب در جایگاه‌های چهارم، پنجم و ششم قرار گرفتند. و اما سه بازی جدید نینتندو سوییچ، این هفته در این جدول عملکرد‌های متفاوتی داشتند. بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ به نام‌های Miitopia و Rugby League Live 4 به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های هفتم و هشتم، موفق شدند در اولین هفته انتشارشان در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته قرار بگیرند. اما دیگر بازی جدید نینتندو سوییچ با نام Hey! Pikmin در اولین هفته انتشارش، پایین‌تر از همه، در رتبه بیست و نهم این جدول قرار گرفت.

به‌ طور کلی این هفته، شاهد تغییرات زیادی در این جدول بودیم؛ به طوری که تغییرات آن حتی از هفته قبل هم بیشتر بود. همین موضوع باعث جذاب شدن این جدول شده است؛ این‌ که هر هفته شاهد سورپرایز‌های جدید باشیم و بازی‌های جدیدی را ببینیم که یا به جدول بازگشته‌اند و یا کم‌کم در حال بالا کشیدن خودشان در این جدول هستند؛ حقیقتاً همین مسائل باعث جذاب بودن جدول فروش هفتگی بریتانیا شده است. به‌راستی بازگشت Fallout 4, Doom, و Dishonored 2، همه ما را شگفت‌زده کرد زیرا مدت زمان زیادی از انتشار این بازی‌ها گذشته اما می‌بینیم که حتی پس از گذشت چند هفته از زمان انتشار برخی بازی‌ها، این عناوین بار دیگر به جمع ۱۰ بازی پرفروش بازمی‌گردند و نام خود را یک بار دیگر سر زبان‌ها می‌اندازند.

اما به جدول برمی‌گردیم. در ادامه این جدول شاهد این هستیم که دو عنوان از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ در رتبه نهم و دهم قرار گرفته‌اند. در رتبه نهم این جدول، این هفته بازی FIFA 17 قرار گرفته است که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عناوین ورزشی در سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید. در ادامه نیز عنوان موفق Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands قرار دارد که این هفته موفق به کسب رتبه دهم برای خودش شده است. عنوانی که تا اینجا از آن به عنوان دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۷ در بریتانیا یاد می‌شود. شما در ادامه این خبر می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش هفته بریتانیا را مشاهده کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که نتایج به دست آمده از این جدول، صرفاً براساس میزان فروش بازی‌ها به صورت فیزیکی است و میزان فروش آن‌ها به صورت دیجیتالی محاسبه نشده است بنابراین این آمار، فروش کلی بازی‌های بریتانیا را نشان نمی‌دهد.

۱۰ بازی پرفروش هفته در بریتانیا:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Splatoon 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Fallout 4
  5. Doom
  6. Dishonored 2
  7. Miitopia
  8. Rugby League Live 4
  9. FIFA 17
  10. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands

 

منبع متن: gamefa