در کنار تریلری که منتشر شده و به بخش‌های مختلف بسته‌ی الحاقی The Winter پردازد، تریلری هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی Shadows of Rose به نمایش گذاشته شده و سویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) به عنوان تهیه‌‌کننده‌ی بازی نیز صحبت‌هایی در مورد این بسته داشته است. محتوای داستانی مربوط شخصیت رز، تقریبا ۱۶ سال پس از داستان بازی اصلی جریان دارد و شما در نقش دختر ایتان، سفری به دنیای مگامایسیت (Megamycete) خواهید داشت و باید در مورد قدرت‌های خود اطلاعات کسب کنید. این بخش داستانی تنها به صورت سوم شخص قابل تجربه است.

رزیدنت اویل ویلج در در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان ۱۴۰۱) میزبان اولین بسته‌ی الحاقی خود با نام The Winters خواهد بود. این بسته قرار است که حالت سوم شخص را به بازی اضافه کند، مراحل و شخصیت‌های جدیدی را برای بخش Mercenaries به ارمغان آورده و داستانی جدید را در قالب محتوایی با نام Shadows of Rose با محوریت شخصیت رز ارائه دهد.

کاندا بیان کرده که مگامایسیت دنیایی است که در آن تله‌ها و هیولاهای زیادی در کمین رز هستند. با این حال، او فقط می‌تواند یک کلت، مقدار کمی مهمات و کیت کمک‌های اولیه حمل کند. با توجه به این موضوع، رز باید از همان قدرت‌هایی استفاده کند که می‌خواهد خود را از شر آن‌ها خلاص کند. توانایی‌های غیرمعمول او می‌توانند دشمنان را برای مدتی متوقف کند و همچنین برای از بین بردن موانع سر راه او استفاده می‌شوند.

با استفاده‌ی موثر از قدرت رز، می‌توانید نقطه ضعف دشمن را هدف بگیرید. یکی از دشمنان وحشتناکی که رز با آن روبرو خواهد شد، Face Eater شناخته می‌شود. او موجود خطرناکی است که در قلمرو مگامایسیت در کمین است و می‌تواند به راحتی دشمنانش را از پای در بیاورد، بنابراین بهتر است که از او دوری کنید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به سری رزیدنت اویل، به تازگی اعلام شده که بازسازی نسخه‌ی چهارم مجموعه که به شدت مورد انتظار است، در کنار کنسول‌ها نسل نهمی روی پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد. در حال حاضر خبری از نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی نیست. این بازی در رویدادی در ماه آینده که به طور اختصاصری به این سری ترسناک می‌پردازد، جزئیات بیشتری دریافت خواهد کرد.

رزیدنت اویل ۸ در حال حاضر روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌ی ابری آن نیز قرار است در سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه شود. در این میان گفتنی است که نسخه‌ی گلد بازی نیز در ۶ آبان به صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه خواهد شد و در کنار بازی، شامل محتویات بسته‌ی الحاقی ذکر شده است. همچنین بازی چند نفره‌ی Resident Evil Re:Verse نیز در همین تاریخ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ببینید؛ تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی رزیدنت اویل ۸ منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala